VT Wedding - шаблон joomla Mp3
Mobile menu
Tags НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ    

Увага! Важлива інформація

Увага! Важлива інформація

Підвищення кваліфікації педагогічних працівників за програмою тематичного курсу...

"Мрії в освіті". Інтерв'ю Ольги Рябоконь

Інтерв'ю Ольги Рябоконь, першого проректора з науково-педагогічної роботи КЗВО «Вінницька...

П’яті Всеукраїнські наукові читання з міжнародною участю «Свою Україну Любіть!»

П’яті Всеукраїнські наукові читання з міжнародною участю «Свою Україну Любіть!»

5 червня 2025 року у Києві у приміщенні НДІУ КНУ ім. Тараса Шевченка відбулись п’яті...

5 червня було проведено навчальний тренінг за участі Алекса Гальчинського

5 червня було проведено навчальний тренінг за участі Алекса Гальчинського

5 червня для здобувачів освіти за спеціальністю С4 Психологія КЗВО "Вінницька академія...

  • Увага! Важлива інформація

    Увага! Важлива інформація

    П'ятниця, 06 червня 2025, 20:38
  • 6 червня 2025 року завідувач кафедри екології, природничих та математичних наук Олександр Мудрак взяв участь у засіданні ГЕР галузі знань 10 “Природничі науки” НАЗЯВО

    6 червня 2025 року завідувач кафедри екології, природничих та математичних наук Олександр Мудрак...

    П'ятниця, 06 червня 2025, 14:30
  • "Мрії в освіті". Інтерв'ю Ольги Рябоконь

    П'ятниця, 06 червня 2025, 13:19
  • П’яті Всеукраїнські наукові читання з міжнародною участю «Свою Україну Любіть!»

    П’яті Всеукраїнські наукові читання з міжнародною участю «Свою Україну Любіть!»

    П'ятниця, 06 червня 2025, 12:30
  • 5 червня було проведено навчальний тренінг за участі Алекса Гальчинського

    5 червня було проведено навчальний тренінг за участі Алекса Гальчинського

    Четвер, 05 червня 2025, 12:37

Авторські та тематичні курси 2025 рік

Фахові курси Авторські та тематичні курси Тематичні курси. Психологія (15 год) Тематичні курси. Інклюзія (15 год)

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 07.01 – 10.01 Цифрові інструменти сучасного педагога Переглянути Завантажити
2 13.01 – 16.01 Збереження кардіологічного здоров’я та основи морфо-фізіології серцево-судинної системи Переглянути Завантажити
3 20.01 – 23.01 Основи використання хмарних сервісів у роботі сучасного вчителя Переглянути Завантажити
4 20.01 – 23.01 Інноваційні педагогічні підходи в освітньому процесі Переглянути Завантажити
5 20.01 – 23.01 Психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
6 20.01 – 23.01 Олімпіадні задачі з інформаційних технологій (Word, Excel, PowerPoint, Access) Переглянути Завантажити
7 20.01 – 23.01 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
8 27.01 – 30.01 Психолого-педагогічна взаємодія з сучасними підлітками: виклики та шляхи реалізації Переглянути Завантажити
9 27.01 – 30.01 Інновації навчально-методичного потенціалу у викладанні англійської мови в умовах європейських інтеграційних процесів Переглянути Завантажити
10 27.01 – 30.01 Цифрове портфоліо сучасного педагога Переглянути Завантажити
11 27.01 – 30.01 Педагогічний вимір профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Наказ Свідоцтва
1 03.02 – 06.02 Виникнення й еволюція українства з найдавніших часів до сьогодення Переглянути Завантажити
2 03.02 – 06.02 Організація музично-ігрової діяльності з дітьми в контексті наступності дошкільної та початкової освіти за вимогами НУШ Переглянути Завантажити
3 03.02 – 06.02 Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу Переглянути Завантажити
4 03.02 – 06.02 Психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
5 03.02 – 06.02 Геополітичні та психоісторичні виміри пізнання історії в контексті розвитку патріотизму і національнеої ідентичнисті Переглянути Завантажити
6 03.02 – 06.02 Елементи програмування GeoGebra Script для створення динамічних математичних моделей. Мова програмування JavaScript Переглянути Завантажити
7 03.02 – 06.02 Сертифікація як інструмент підвищення якості освіти Переглянути Завантажити
8 10.02 – 13.02 Ігрові технології з розвитку навичок критичного і креативного мислення в учасників освітнього процесу Переглянути Завантажити
9 10.02 – 13.02 Професійні компетентності вчителів української словесності в підготовці учнів /учениць до НМТ - 2025 з української мови Переглянути Завантажити
10 10.02 – 13.02 Роль керівника закладу освіти в організації психоемоційної підтримки в кризовий період Переглянути Завантажити
11 10.02 – 13.02 Цифрові інструменти сучасного педагога Переглянути Завантажити
12 10.02 – 13.02 Психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
13 10.02 – 13.02 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
14 17.02 – 20.02 Цифрові інструменти сучасного педагога Переглянути Завантажити
15 17.02 – 20.02 Аналіз художнього літературного твору в шкільній практиці Переглянути Завантажити
16 17.02 – 20.02 Класний керівник у сучасному освітньому процесі: плекаємо стійкість Переглянути Завантажити
17 17.02 – 20.02 Цифровий освітній програмний кейс вчителя НУШ Переглянути Завантажити
18 17.02 – 20.02 НУШ: фінансова грамотність як ключова компетентність Переглянути Завантажити
19 24.02 – 27.02 Інтегративний підхід в організації освітнього процесу НУШ Переглянути Завантажити
20 24.02 – 27.02 Класний керівник: виклики та можливості сьогодення Переглянути Завантажити
21 24.02 – 27.02 Основи використання генеративного штучного інтелекту в освітній діяльності Переглянути Завантажити
22 24.02 – 27.02 Професійне вигорання учасників освітнього процесу: технології розвитку стресостійкості та емоційної компетентності Переглянути Завантажити
23 24.02 – 27.02 Інновації на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури Переглянути Завантажити
24 24.02 – 27.02 Цікава фізкультура як бренд Нової української школи Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 03.03 – 06.03 Сучасна історична й публіцистична література у застосуванні до курсу історії в НУШ Переглянути Завантажити
2 03.03 – 06.03 Формування читацької компетентності молодших школярів на засадах НУШ Переглянути Завантажити
3 03.03 – 06.03 Психолого-педагогічні виклики сьогодення, шляхи вирішення Переглянути Завантажити
4 03.03 – 06.03 Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу Переглянути Завантажити
5 03.03 – 06.03 Психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
6 03.03 – 06.03 Розвиток здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури як основа його професійного вдосконалення Переглянути Завантажити
7 10.03 – 13.03 Психолого-педагогічна взаємодія з сучасними підлітками: виклики та шляхи реалізації Переглянути Завантажити
8 10.03 – 13.03 Інновації на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури Переглянути Завантажити
9 10.03 – 13.03 Психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
10 10.03 – 13.03 Цифровий освітній програмний кейс вчителя НУШ Переглянути Завантажити
11 10.03 – 13.03 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
12 17.03 – 20.03 Формування читацької компетентності молодших школярів на засадах НУШ Переглянути Завантажити
13 17.03 – 20.03 Розвиток навичок критичного і креативного мислення в педагогів у контексті їхніх професійних компетентностей Переглянути Завантажити
14 17.03 – 20.03 Технології збереження ментального здоров'я учасників освітнього процесу: практичні кейси Переглянути Завантажити
15 17.03 – 20.03 Педагогічний вимір профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру Переглянути Завантажити
16 17.03 – 20.03 Основи використання генеративного штучного інтелекту в освітній діяльності Переглянути Завантажити
17 17.03 – 20.03 Використання активних методів навчання та розвиток критичного мислення і творчих здібностей учнів при викладанні географії у 7-8 класах НУШ Переглянути Завантажити
18 24.03 – 27.03 Психосоціальна підтримка учнів та самодопомога педагогів в умовах війни й повоєнного відновлення Переглянути Завантажити
19 24.03 – 27.03 STEM-освіта як інноваційний підхід у формуванні пізнавальної активності та дослідницької діяльності учнів Переглянути Завантажити
20 24.03 – 27.03 Цифрові інструменти сучасного педагога Переглянути Завантажити
21 24.03 – 27.03 Цікава фізкультура як бренд Нової української школи Переглянути Завантажити
22 24.03 – 27.03 Canva та Figma – потужні інструменти графічного дизайна для повсякденної роботи вчителя Переглянути Завантажити
23 24.03 – 27.03 Використання засобів STEAM -освіти в процесі викладання навчальних предметів мистецької освітньої галузі Переглянути Завантажити
24 31.03 – 03.04 Основи ІКТ для сучасного педагога Переглянути Завантажити
25 31.03 – 03.04 Імідж педагога: від стереотипів до інновацій Переглянути Завантажити
26 31.03 – 03.04 Удосконалення мовленнєвої компетентності вчителя в освітньому просторі НУШ Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 07.04 – 10.04 Видатні історичні особи в курсі історії України та всесвітньої історії Переглянути Завантажити
2 07.04 – 10.04 Формування читацької компетентності молодших школярів на засадах НУШ Переглянути Завантажити
3 07.04 – 10.04 Класний керівник: виклики та можливості сьогодення Переглянути Завантажити
4 07.04 – 10.04 Ефективні інструменти підготовки грантових проєктів та проведення їх презентації Переглянути Завантажити
5 07.04 – 10.04 Основи веб-дизайну. Прості рецепти освітянину Переглянути Завантажити
6 14.04 – 17.04 Екологічна освіта і виховання в контексті НУШ Переглянути Завантажити
7 14.04 – 17.04 Реалізація ідей НУШ на уроках мовно-літературної освітньої галузі (українська мова, українська література, зарубіжна література). 7-9 клас Переглянути Завантажити
8 14.04 – 17.04 Педагогічний вимір профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру Переглянути Завантажити
9 14.04 – 17.04 Класний керівник у сучасному освітньому процесі: плекаємо стійкість Переглянути Завантажити
10 14.04 – 17.04 Автономія закладів освіти в умовах трансформаційних процесів Переглянути Завантажити
11 21.04– 24.04 Плекання резилієнтності в закладі освіти Переглянути Завантажити
12 21.04– 24.04 Психолого-педагогічна взаємодія з сучасними підлітками: виклики та шляхи реалізації Переглянути Завантажити
13 21.04– 24.04 Підготовка та проведення ефективних презентацій для здійснення освітньої діяльності Переглянути Завантажити
14 21.04– 24.04 Професійне вигорання учасників освітнього процесу: технології розвитку стресостійкості та емоційної компетентності Переглянути Завантажити
15 28.04 – 01.05 Формування читацької компетентності молодших школярів на засадах НУШ Переглянути Завантажити
16 28.04 – 01.05 Основи використання генеративного штучного інтелекту в освітній діяльності Переглянути Завантажити
17 28.04 – 01.05 Інноваційні педагогічні підходи в освітньому процесі Переглянути Завантажити
18 28.04 – 01.05 Цікава фізкультура як бренд Нової української школи Переглянути Завантажити
19 28.04 – 01.05 Реалізація ідей НУШ при навчанні біології та хімії учнів базової середньої школи (7-8 класи) Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 05.05 – 08.05 Психосоціальна підтримка учнів та самодопомога педагогів в умовах війни й повоєнного відновлення Переглянути Завантажити
2 05.05 – 08.05 Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу Переглянути Завантажити
3 05.05 – 08.05 Психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
4 05.05 – 08.05 Canva та Figma – потужні інструменти графічного дизайна для повсякденної роботи вчителя Переглянути Завантажити
5 12.05 – 15.05 Формування читацької компетентності молодших школярів на засадах НУШ Переглянути Завантажити
6 12.05 – 15.05 Реалізація ідей НУШ на уроках мовно-літературної освітньої галузі (українська мова, українська література, зарубіжна література). 7-9 клас Переглянути Завантажити
7 12.05 – 15.05 Основи використання генеративного штучного інтелекту в освітній діяльності Переглянути Завантажити
8 12.05 – 15.05 Мова програмування Python як шлях до опанування новітніх технологій Переглянути Завантажити
9 12.05 – 15.05 Педагог-інтерн у сучасній школі. Виклики професії,нові ролі та практики успішної діяльності Переглянути Завантажити
10 19.05 – 22.05 Партнерські відносини з батьками: сучасні стратегії та підходи Переглянути Завантажити
11 19.05 – 22.05 Цифрові інструменти створення інтегрованих уроків в контексті НУШ Переглянути Завантажити
12 19.05 – 22.05 Психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
13 19.05 – 22.05 Особливості навчання інтегрованого курсу природничої освітньої галузі: від модельних навчальних програм до практики втілення Переглянути Завантажити
14 19.05 – 22.05 Особливості сучасного уроку біології в контексті НУШ: вимоги та принципи організації Переглянути Завантажити
15 19.05 – 22.05 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
16 26.05 – 29.05 Аспекти усного і писемного ділового мовлення. Корпоративна етика Переглянути Завантажити
17 26.05 – 29.05 Формування цінностей та компетентностей учнів засобами словесності в контексті Концепції «Нова українська школа» Переглянути Завантажити
18 26.05 – 29.05 Впровадження steam-освіти у викладання шкільних дисциплін на засадах екологічної естетики Переглянути Завантажити
19 26.05 – 29.05 Технології збереження ментального здоров'я учасників освітнього процесу: практичні кейси Переглянути Завантажити
20 26.05 – 29.05 Збереження кардіологічного здоров’я та основи морфо-фізіології серцево-судинної системи Переглянути Завантажити
21 26.05 – 29.05 Canva та Figma – потужні інструменти графічного дизайна для повсякденної роботи вчителя Переглянути Завантажити
22 26.05 – 29.05 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити

Корисні посилання