VT Wedding - шаблон joomla Mp3
Mobile menu
Tags НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ    

Увага! Важлива інформація

Увага! Важлива інформація

Підвищення кваліфікації педагогічних працівників за програмою тематичного курсу...

Ніжна закарпатська сакура оселилася на подвір’ї Вінницької академії

Ніжна закарпатська сакура оселилася на подвір’ї Вінницької академії

Сьогодні наша академія стала ще гарнішою: на території закладу висаджено сакуру, подаровану...

  • Увага! Важлива інформація

    Увага! Важлива інформація

    Вівторок, 13 травня 2025, 20:38
  • 13 травня 2025 року відділом координації методичної роботи  проведено інструктивно-методичний семінар для учасників І етапу Всеукраїнського конкурсу рукописів навчальної літератури для закладів позашкільної освіти

    13 травня 2025 року відділом координації методичної роботи проведено інструктивно-методичний...

    Вівторок, 13 травня 2025, 10:58
  • 9 травня 2025 року завідувач кафедри екології, природничих та математичних наук Олександр Мудрак взяв участь у засіданні ГЕР галузі знань 10 “Природничі науки” НАЗЯВО

    9 травня 2025 року завідувач кафедри екології, природничих та математичних наук Олександр Мудрак...

    Понеділок, 12 травня 2025, 07:00
  • 7 травня завідувач кафедри екології, природничих та математичних наук Олександр Мудрак взяв участь у засіданні спеціалізованої вченої ради Д 26.371.01 в Інституті агроекології і природокористування НААН

    7 травня завідувач кафедри екології, природничих та математичних наук Олександр Мудрак взяв...

    Четвер, 08 травня 2025, 09:01
  • Ніжна закарпатська сакура оселилася на подвір’ї Вінницької академії

    Ніжна закарпатська сакура оселилася на подвір’ї Вінницької академії

    Середа, 07 травня 2025, 09:11

Тематичні курси

Фахові курси Тематичні курси Тематичні курси (15 год). ПСИХОЛОГІЯ Тематичні курси (15 год). ІНКЛЮЗІЯ

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 07.01 – 10.01 Цифрові інструменти сучасного педагога Реєструватись
2 13.01 – 16.01 Збереження кардіологічного здоров’я та основи морфо-фізіології серцево-судинної системи Реєструватись
3 20.01 – 23.01 Основи використання хмарних сервісів у роботі сучасного вчителя Реєструватись
4 20.01 – 23.01 Інноваційні педагогічні підходи в освітньому процесі Реєструватись
5 20.01 – 23.01 Психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами Реєструватись
6 20.01 – 23.01 Олімпіадні задачі з інформаційних технологій (Word, Excel, PowerPoint, Access) Реєструватись
7 20.01 – 23.01 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Реєструватись
8 27.01 – 30.01 Мовленнєва компетентність педагогічних працівників у контексті НУШ Реєструватись
9 27.01 – 30.01 Психолого-педагогічна взаємодія з сучасними підлітками: виклики та шляхи реалізації Реєструватись
10 27.01 – 30.01 Інновації навчально-методичного потенціалу у викладанні англійської мови в умовах європейських інтеграційних процесів Реєструватись
11 27.01 – 30.01 Цифрове портфоліо сучасного педагога Реєструватись
12 27.01 – 30.01 Педагогічний вимір профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру Реєструватись

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 03.02 – 06.02 Виникнення й еволюція українства з найдавніших часів до сьогодення Реєструватись
2 03.02 – 06.02 Організація музично-ігрової діяльності з дітьми в контексті наступності дошкільної та початкової освіти за вимогами НУШ Реєструватись
3 03.02 – 06.02 Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу Реєструватись
4 03.02 – 06.02 Психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами Реєструватись
5 03.02 – 06.02 Геополітичні та психоісторичні виміри пізнання історії в контексті розвитку патріотизму і національнеої ідентичнисті Реєструватись
6 03.02 – 06.02 Елементи програмування GeoGebra Script для створення динамічних математичних моделей. Мова програмування JavaScript Реєструватись
7 03.02 – 06.02 Сертифікація як інструмент підвищення якості освіти Реєструватись
8 10.02 – 13.02 Ігрові технології з розвитку навичок критичного і креативного мислення в учасників освітнього процесу Реєструватись
9 10.02 – 13.02 Професійні компетентності вчителів української словесності в підготовці учнів /учениць до НМТ - 2025 з української мови Реєструватись
10 10.02 – 13.02 Роль керівника закладу освіти в організації психоемоційної підтримки в кризовий період Реєструватись
11 10.02 – 13.02 Цифрові інструменти сучасного педагога Реєструватись
12 10.02 – 13.02 Психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами Реєструватись
13 10.02 – 13.02 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Реєструватись
14 17.02 – 20.02 Цифрові інструменти сучасного педагога Реєструватись
15 17.02 – 20.02 Аналіз художнього літературного твору в шкільній практиці Реєструватись
16 17.02 – 20.02 Класний керівник у сучасному освітньому процесі: плекаємо стійкість Реєструватись
17 17.02 – 20.02 Цифровий освітній програмний кейс вчителя НУШ Реєструватись
18 17.02 – 20.02 НУШ: Фінансова грамотність як ключова компетентність Реєструватись
19 24.02 – 27.02 Інтегративний підхід в організації освітнього процесу НУШ Реєструватись
20 24.02 – 27.02 Класний керівник: виклики та можливості сьогодення Реєструватись
21 24.02 – 27.02 Основи використання генеративного штучного інтелекту в освітній діяльності Реєструватись
22 24.02 – 27.02 Професійне вигорання учасників освітнього процесу: технології розвитку стресостійкості та емоційної компетентності Реєструватись
23 24.02 – 27.02 Інновації на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури Реєструватись
24 24.02 – 27.02 Цікава фізкультура як бренд Нової української школи Реєструватись

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 03.03 – 06.03 Сучасна історична й публіцистична література у застосуванні до курсу історії в НУШ Реєструватись
2 03.03 – 06.03 Формування читацької компетентності молодших школярів на засадах НУШ Реєструватись
3 03.03 – 06.03 Психолого-педагогічні виклики сьогодення, шляхи вирішення Реєструватись
4 03.03 – 06.03 Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу Реєструватись
5 03.03 – 06.03 Психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами Реєструватись
6 03.03 – 06.03 Розвиток здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури як основа його професійного вдосконалення Реєструватись
7 04.03 – 07.03 Психолого-педагогічна взаємодія з сучасними підлітками: виклики та шляхи реалізації Реєструватись
8 10.03 – 13.03 Інновації на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури Реєструватись
9 10.03 – 13.03 Психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами Реєструватись
10 10.03 – 13.03 Цифровий освітній програмний кейс вчителя НУШ Реєструватись
11 10.03 – 13.03 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Реєструватись
12 17.03 – 20.03 Формування читацької компетентності молодших школярів на засадах НУШ Реєструватись
13 17.03 – 20.03 Розвиток навичок критичного і креативного мислення в педагогів у контексті їхніх професійних компетентностей Реєструватись
14 17.03 – 20.03 Технології збереження ментального здоров'я учасників освітнього процесу: практичні кейси Реєструватись
15 17.03 – 20.03 Педагогічний вимір профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру Реєструватись
16 17.03 – 20.03 Основи використання генеративного штучного інтелекту в освітній діяльності Реєструватись
17 17.03 – 20.03 Використання активних методів навчання та розвиток критичного мислення і творчих здібностей учнів при викладанні географії у 7-8 класах НУШ Реєструватись
18 24.03 – 27.03 Психосоціальна підтримка учнів та самодопомога педагогів в умовах війни й повоєнного відновлення Реєструватись
19 24.03 – 27.03 STEM-освіта як інноваційний підхід у формуванні пізнавальної активності та дослідницької діяльності учнів Реєструватись
20 24.03 – 27.03 Цифрові інструменти сучасного педагога Реєструватись
21 24.03 – 27.03 Цікава фізкультура як бренд Нової української школи Реєструватись
22 24.03 – 27.03 Canva та Figma – потужні інструменти графічного дизайна для повсякденної роботи вчителя Реєструватись
23 24.03 – 27.03 Використання засобів STEAM -освіти в процесі викладання навчальних предметів мистецької освітньої галузі Реєструватись
24 31.03 – 03.04 Основи ІКТ для сучасного педагога Реєструватись
25 31.03 – 03.04 Імідж педагога: від стереотипів до інновацій Реєструватись
26 31.03 – 03.04 Удосконалення мовленнєвої компетентності вчителя в освітньому просторі НУШ Реєструватись

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 07.04 – 10.04 Видатні історичні особи в курсі історії України та всесвітньої історії Реєструватись
2 07.04 – 10.04 Формування читацької компетентності молодших школярів на засадах НУШ Реєструватись
3 07.04 – 10.04 Класний керівник: виклики та можливості сьогодення Реєструватись
4 07.04 – 10.04 Ефективні інструменти підготовки грантових проєктів та проведення їх презентації Реєструватись
5 07.04 – 10.04 Організація ефективного навчання хімії у Новій українській школі Реєструватись
6 07.04 – 10.04 Основи веб-дизайну. Прості рецепти освітянину Реєструватись
7 14.04 – 17.04 Екологічна освіта і виховання в контексті НУШ Реєструватись
8 14.04 – 17.04 Автономія закладів освіти в умовах трансформаційних процесів Реєструватись
9 14.04 – 17.04 Реалізація ідей НУШ на уроках мовно-літературної освітньої галузі (українська мова, українська література, зарубіжна література). 7-9 клас Реєструватись
10 14.04 – 17.04 Педагогічний вимір профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру Реєструватись
11 14.04 – 17.04 Класний керівник у сучасному освітньому процесі: плекаємо стійкість Реєструватись
12 21.04– 24.04 Плекання резилієнтності в закладі освіти Реєструватись
13 21.04– 24.04 Психолого-педагогічна взаємодія з сучасними підлітками: виклики та шляхи реалізації Реєструватись
14 21.04– 24.04 Підготовка та проведення ефективних презентацій для здійснення освітньої діяльності Реєструватись
15 21.04– 24.04 Професійне вигорання учасників освітнього процесу: технології розвитку стресостійкості та емоційної компетентності Реєструватись
16 28.04 – 01.05 Формування читацької компетентності молодших школярів на засадах НУШ Реєструватись
17 28.04 – 01.05 Основи використання генеративного штучного інтелекту в освітній діяльності Реєструватись
18 28.04 – 01.05 Інноваційні педагогічні підходи в освітньому процесі Реєструватись
19 28.04 – 01.05 Цікава фізкультура як бренд Нової української школи Реєструватись
20 28.04 – 01.05 Реалізація ідей НУШ при навчанні біології та хімії учнів базової середньої школи (7-8 класи) Реєструватись

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 05.05 – 08.05 Психосоціальна підтримка учнів та самодопомога педагогів в умовах війни й повоєнного відновлення Реєструватись
2 05.05 – 08.05 Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу Реєструватись
3 05.05 – 08.05 Психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами Реєструватись
4 05.05 – 08.05 Canva та Figma – потужні інструменти графічного дизайна для повсякденної роботи вчителя Реєструватись
5 12.05 – 15.05 Формування читацької компетентності молодших школярів на засадах НУШ Реєструватись
6 12.05 – 15.05 Реалізація ідей НУШ на уроках мовно-літературної освітньої галузі (українська мова, українська література, зарубіжна література). 7-9 клас Реєструватись
7 12.05 – 15.05 Основи використання генеративного штучного інтелекту в освітній діяльності Реєструватись
8 12.05 – 15.05 Мова програмування Python як шлях до опанування новітніх технологій Реєструватись
9 19.05 – 22.05 Партнерські відносини з батьками: сучасні стратегії та підходи Реєструватись
10 19.05 – 22.05 Цифрові інструменти створення інтегрованих уроків в контексті НУШ Реєструватись
11 19.05 – 22.05 Психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами Реєструватись
12 19.05 – 22.05 Особливості навчання інтегрованого курсу природничої освітньої галузі: від модельних навчальних програм до практики втілення Реєструватись
13 19.05 – 22.05 Особливості сучасного уроку біології в контексті НУШ: вимоги та принципи організації Реєструватись
14 19.05 – 22.05 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Реєструватись
15 26.05 – 29.05 Аспекти усного і писемного ділового мовлення. Корпоративна етика Реєструватись
16 26.05 – 29.05 Формування цінностей та компетентностей учнів засобами словесності в контексті Концепції «Нова українська школа» Реєструватись
17 26.05 – 29.05 Впровадження steam-освіти у викладання шкільних дисциплін на засадах екологічної естетики Реєструватись
18 26.05 – 29.05 Технології збереження ментального здоров'я учасників освітнього процесу: практичні кейси Реєструватись
19 26.05 – 29.05 Збереження кардіологічного здоров’я та основи морфо-фізіології серцево-судинної системи Реєструватись
20 26.05 – 29.05 Canva та Figma – потужні інструменти графічного дизайна для повсякденної роботи вчителя Реєструватись
21 26.05 – 29.05 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Реєструватись

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 02.06 – 05.06 Мовленнєва компетентність педагогічних працівників у контексті НУШ Реєструватись
2 02.06 – 05.06 Психосоціальна підтримка учнів та самодопомога педагогів в умовах війни й повоєнного відновлення Реєструватись
3 02.06 – 05.06 Основи ІКТ для сучасного педагога Реєструватись
4 02.06 – 05.06 Фізична реабілітація та здоров’язбережувальні технології: проблеми, реалії та перспективи Реєструватись
5 02.06 – 05.06 3D графіка та моделювання - вимога сьогодення Реєструватись
6 02.06 – 05.06 Особливості викладання фізичної культури в початкових класах в контексті НУШ Реєструватись
7 09.06 – 12.06 Мовленнєва компетентність педагогічних працівників у контексті НУШ Реєструватись
8 09.06 – 12.06 Мистецтво взаємодії учасників освітнього процесу: практики відновної комунікації Реєструватись
9 09.06 – 12.06 Психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами Реєструватись
10 09.06 – 12.06 Педагогічний вимір профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру Реєструватись
11 09.06 – 12.06 Реалізація ідей НУШ при навчанні біології та хімії учнів базової середньої школи (7-8 класи) Реєструватись
12 09.06 – 12.06 НУШ: Фінансова грамотність як ключова компетентність Реєструватись
13 09.06 – 12.06 Особливості викладання інтегрованого курсу «Мистецтво» в початкових класах в контексті вимог Концепції Нової української школи Реєструватись
14 09.06 – 12.06 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Реєструватись
15 16.06 – 19.06 Мовленнєва компетентність педагогічних працівників у контексті НУШ Реєструватись
16 16.06 – 19.06 Реалізація ідей НУШ на уроках мовно-літературної освітньої галузі (українська мова, українська література, зарубіжна література). 5-6 клас Реєструватись
17 16.06 – 19.06 Комунікативна компетентність сучасного педагога: педагогічна риторика, культура мовлення, красномовство Реєструватись
18 16.06 – 19.06 Психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами Реєструватись
19 16.06 – 19.06 Цифровий освітній програмний кейс вчителя НУШ Реєструватись
20 16.06 – 19.06 STEM - освіта як одна із складових реалізації Концепції «Нова українська школа». STEM - компетентність вчителя математики Реєструватись
21 16.06 – 20.06 Використання активних методів навчання та розвиток критичного мислення і творчих здібностей учнів при викладанні географії у 7-8 класах НУШ Реєструватись
22 16.06 – 19.06 Психолого-педагогічна взаємодія з сучасними підлітками: виклики та шляхи реалізації Реєструватись
23 23.06 – 26.06 Освітнє середовище як чинник та інструмент розбудови освітнього простору Реєструватись
24 23.06 – 26.06 Усвідомлене читання засобами словесності: теорія і практика впровадження в контексті вимог НУШ Реєструватись
25 23.06 – 26.06 STEM-освіта як інноваційний підхід у формуванні пізнавальної активності та дослідницької діяльності учнів Реєструватись
26 23.06 – 26.06 Психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами Реєструватись
27 23.06 – 26.06 Психолого-педагогічні виклики сьогодення, шляхи вирішення Реєструватись
28 23.06 – 26.06 Концептуальні інноваційні та наукові підходи у викладанні географії в 9-11 класах Реєструватись
29 23.06 – 26.06 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Реєструватись
30 30.06 – 03.07 Психолого-педагогічні методи та інструменти роботи з психологічною травмою, обумовленою воєнним станом Реєструватись
31 30.06 – 03.07 Педагогічний вимір профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру Реєструватись
32 30.06 – 03.07 Цифровий освітній програмний кейс вчителя НУШ Реєструватись
33 30.06 – 03.07 Психосоціальна підтримка учнів та самодопомога педагогів в умовах війни й повоєнного відновлення Реєструватись
34 30.06 – 03.07 Ключові підходи НУШ: теорія і практика впровадження в мовно-літературну освітню галузь Реєструватись

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 25.08 – 28.08 Цифрові інструменти управління закладом освіти Реєструватись
2 25.08 – 28.08 Реалізація ідей НУШ на уроках мовно-літературної освітньої галузі (українська мова, українська література, зарубіжна література). 5-6 клас Реєструватись

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 01.09 – 04.09 Історія повсякдення – складова сучасного курсу історії України Реєструватись
2 01.09 – 04.09 Екологічна освіта і виховання в контексті НУШ Реєструватись
3 01.09 – 04.09 Фізична реабілітація та здоров’язбережувальні технології: проблеми, реалії та перспективи Реєструватись
4 08.09 – 11.09 Формування читацької компетентності молодших школярів на засадах НУШ Реєструватись
5 08.09 – 11.09 Реалізація ідей НУШ на уроках мовно-літературної освітньої галузі (українська мова, українська література, зарубіжна література). 7-9 клас Реєструватись
6 08.09 – 11.09 Основи використання генеративного штучного інтелекту в освітній діяльності Реєструватись
7 08.09 – 11.09 Цифровий освітній програмний кейс вчителя НУШ Реєструватись
8 15.09 – 18.09 Мовленнєва компетентність педагогічних працівників у контексті НУШ Реєструватись
9 15.09 – 18.09 Цифрові інструменти створення інтегрованих уроків в контексті НУШ Реєструватись
10 15.09 – 18.09 Психолого-педагогічна взаємодія з сучасними підлітками: виклики та шляхи реалізації Реєструватись
11 15.09 – 18.09 Психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами Реєструватись
12 22.09 – 25.09 Професійне вигорання учасників освітнього процесу: технології розвитку стресостійкості та емоційної компетентності Реєструватись
13 22.09 – 25.09 Формування читацької компетентності молодших школярів на засадах НУШ Реєструватись
14 22.09 – 25.09 Педагогічні умови розвитку обдарованої особистості в ЗЗСО Реєструватись
15 22.09 – 25.09 Формування персонального бренду сучасного вчителя Реєструватись
16 22.09 – 25.09 Фізична реабілітація та здоров’язбережувальні технології: проблеми, реалії та перспективи Реєструватись
17 22.09 – 25.09 Підготовка учнів до складання НМТ з математики Реєструватись
18 29.09 – 02.10 Партнерські відносини з батьками: сучасні стратегії та підходи Реєструватись
19 29.09 – 02.10 Інноваційні підходи до управління закладом освіти Реєструватись
20 29.09 – 02.10 Психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами Реєструватись
21 29.09 – 02.10 Особливості законодавчих норм, які регулюють соціально-трудові відносини у сфері освіти Реєструватись
22 29.09 – 02.10 Практикум з програмування. Розв'язування олімпіадних задач Реєструватись
23 29.09 – 02.10 Удосконалення мовленнєвої компетентності вчителя в освітньому просторі НУШ Реєструватись

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 06.10 – 09.10 Формування читацької компетентності молодших школярів на засадах НУШ Реєструватись
2 06.10 – 09.10 Міжмистецька та міжпредметна інтеграція у викладанні навчальних дисциплін за вимогами НУШ Реєструватись
3 06.10 – 09.10 Імідж педагога: від стереотипів до інновацій Реєструватись
4 06.10 – 09.10 Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу Реєструватись
5 06.10 – 09.10 Canva та Figma – потужні інструменти графічного дизайна для повсякденної роботи вчителя Реєструватись
6 13.10 – 16.10 Видатні історичні особи в курсі історії України та всесвітньої історії Реєструватись
7 13.10 – 16.10 Розвиток навичок критичного і креативного мислення в педагогів у контексті їхніх професійних компетентностей Реєструватись
8 13.10 – 16.10 Формування читацької компетентності молодших школярів на засадах НУШ Реєструватись
9 13.10 – 16.10 Психосоціальна підтримка учнів та самодопомога педагогів в умовах війни й повоєнного відновлення Реєструватись
10 13.10 – 16.10 Психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами Реєструватись
11 13.10 – 16.10 Формування безпечного інформаційно-освітнього середовища в умовах НУШ Реєструватись
12 13.10 – 16.10 Психолого-педагогічні виклики сьогодення, шляхи вирішення Реєструватись
13 20.10– 23.10 Формування читацької компетентності молодших школярів на засадах НУШ Реєструватись
14 20.10– 23.10 Інфомедійна грамотність сучасного вчителя-філолога в умовах цифрової освіти Реєструватись
15 20.10– 23.10 Екологічні аспекти формування здоров’язберігаючих компетентностей учнів в контексті НУШ Реєструватись
16 20.10– 23.10 Комунікативна компетентність сучасного педагога: педагогічна риторика, культура мовлення, красномовство Реєструватись
17 20.10– 23.10 3D графіка та моделювання - вимога сьогодення Реєструватись
18 27.10 – 30.10 Технології збереження ментального здоров'я учасників освітнього процесу: практичні кейси Реєструватись
19 27.10 – 30.10 Формування читацької компетентності молодших школярів на засадах НУШ Реєструватись
20 27.10 – 30.10 Психолого-педагогічна взаємодія з сучасними підлітками: виклики та шляхи реалізації Реєструватись
21 27.10 – 30.10 Цікава фізкультура як бренд Нової української школи Реєструватись
22 27.10 – 30.10 Використання активних методів навчання та розвиток критичного мислення і творчих здібностей учнів при викладанні географії у 7-8 класах НУШ Реєструватись
23 27.10 – 30.10 Особливості викладання фізичної культури в початкових класах в контексті НУШ Реєструватись
24 27.10 – 30.10 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Реєструватись

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 03.11 – 06.11 Ефективні інструменти управління закладом освіти Реєструватись
2 03.11 – 06.11 STEM-освіта як інноваційний підхід у формуванні пізнавальної активності та дослідницької діяльності учнів Реєструватись
3 03.11 – 06.11 Інфомедійна грамотність сучасного вчителя-філолога в умовах цифрової освіти Реєструватись
4 03.11 – 06.11 Психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами Реєструватись
5 03.11 – 06.11 Canva та Figma – потужні інструменти графічного дизайна для повсякденної роботи вчителя Реєструватись
6 10.11 – 13.11 Видатні історичні особи в курсі історії України та всесвітньої історії Реєструватись
7 10.11 – 13.11 Партнерські відносини з батьками: сучасні стратегії та підходи Реєструватись
8 10.11 – 13.11 Цифрові інструменти сучасного педагога Реєструватись
9 10.11 – 13.11 Недискримінаційний підхід в освітньому процесі в умовах реалізації Концепції НУШ Реєструватись
10 10.11 – 13.11 Удосконалення мовленнєвої компетентності вчителя в освітньому просторі НУШ Реєструватись
11 10.11 – 13.11 Професійні компетентності вчителів української словесності в підготовці учнів /учениць до НМТ - 2025 з української мови Реєструватись
12 17.11 – 20.11 Інтегративний підхід в організації освітнього процесу НУШ Реєструватись
13 17.11 – 20.11 Психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами Реєструватись
14 17.11 – 20.11 Інноваційні педагогічні підходи в освітньому процесі Реєструватись
15 17.11 – 20.11 Steаm та робототехніка як невід‘ємні складові НУШ Реєструватись
16 24.11 – 27.11 Класний керівник: виклики та можливості сьогодення Реєструватись
17 24.11 – 27.11 Професійне вигорання учасників освітнього процесу: технології розвитку стресостійкості та емоційної компетентності Реєструватись
18 24.11 – 27.11 Збереження кардіологічного здоров’я та основи морфо-фізіології серцево-судинної системи Реєструватись
19 24.11 – 27.11 Проєктна діяльність педагогічних працівників як ключова умова особистого зростання та розвитку в умовах Нової української школи Реєструватись
20 24.11 – 27.11 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Реєструватись

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 01.12 – 04.12 Плекання резилієнтності в закладі освіти Реєструватись
2 01.12 – 04.12 Психосоціальна підтримка учнів та самодопомога педагогів в умовах війни й повоєнного відновлення Реєструватись
3 01.12 – 04.12 Інновації на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури Реєструватись
4 01.12 – 04.12 Розвиток здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури як основа його професійного вдосконалення Реєструватись
5 01.12 – 04.12 Класний керівник у сучасному освітньому процесі: плекаємо стійкість Реєструватись
6 01.12 – 04.12 Цифровий освітній програмний кейс вчителя НУШ Реєструватись
7 08.12 – 11.12 Психолого-педагогічні методи та інструменти роботи з психологічною травмою, обумовленою воєнним станом Реєструватись
8 08.12 – 11.12 Canva та Figma – потужні інструменти графічного дизайна для повсякденної роботи вчителя Реєструватись
9 08.12 – 11.12 Основи використання генеративного штучного інтелекту в освітній діяльності Реєструватись
10 08.12 – 11.12 Педагогічний вимір профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру Реєструватись

Корисні посилання