№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Список | Свідоцтва |
---|---|---|---|---|
1 | 15.01 – 16.01 | Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в закладі освіти з інклюзивним навчанням | Переглянути | Завантажити |
2 | 18.01 – 19.01 | Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в закладі освіти з інклюзивним навчанням | Переглянути | Завантажити |
3 | 22.01 – 23.01 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Переглянути | Завантажити |
4 | 25.01 – 26.01 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Переглянути | Завантажити |
5 | 25.01 – 26.01 | Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами | Переглянути | Завантажити |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Наказ | Свідоцтва |
---|---|---|---|---|
1 | 12.02 – 13.02 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Переглянути | Завантажити |
2 | 15.02 – 16.02 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Переглянути | Завантажити |
3 | 15.02 – 16.02 | Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами | Переглянути | Завантажити |
4 | 26.02 – 27.02 | Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в закладі освіти з інклюзивним навчанням | Переглянути | Завантажити |
5 | 29.02 – 01.03 | Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в закладі освіти з інклюзивним навчанням | Переглянути | Завантажити |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Список | Свідоцтва |
---|---|---|---|---|
1 | 07.03 – 08.03 | Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами | Переглянути | Завантажити |
2 | 21.03 – 22.03 | Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами | Переглянути | Завантажити |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Список | Свідоцтва |
---|---|---|---|---|
1 | 08.04 – 09.04 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Переглянути | Завантажити |
2 | 11.04 – 12.04 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Переглянути | Завантажити |
3 | 18.04 – 19.04 | Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами | Переглянути | Завантажити |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Список | Свідоцтва |
---|---|---|---|---|
1 | 13.05 – 14.05 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Переглянути | Завантажити |
2 | 16.05 – 17.05 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Переглянути | Завантажити |
3 | 16.05 – 17.05 | Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами | Переглянути | Завантажити |
4 | 23.05 – 24.05 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Переглянути | Завантажити |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Список | Свідоцтва |
---|---|---|---|---|
1 | 03.06 – 04.06 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Переглянути | Завантажити |
2 | 06.06 – 07.06 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Переглянути | Завантажити |
3 | 17.06 – 18.06 | Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами | Переглянути | Завантажити |
4 | 20.06 – 21.06 | Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами | Переглянути | Завантажити |
5 | 27.06 – 28.06 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Переглянути | Завантажити |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Список | Свідоцтва |
---|
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Список | Свідоцтва |
---|
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Список | Свідоцтва |
---|---|---|---|---|
1 | 02.09 – 03.09 | Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в закладі освіти з інклюзивним навчанням | Переглянути | Завантажити |
2 | 12.09 – 13.09 | Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в закладі освіти з інклюзивним навчанням | Переглянути | Завантажити |
3 | 19.09 – 20.09 | Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами | Переглянути | Завантажити |
4 | 23.09 – 24.09 | Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в закладі освіти з інклюзивним навчанням | Переглянути | Завантажити |
5 | 26.09 – 27.09 | Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в закладі освіти з інклюзивним навчанням | Переглянути | Завантажити |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Список | Свідоцтва |
---|---|---|---|---|
1 | 07.10 – 08.10 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Переглянути | Завантажити |
2 | 10.10 – 11.10 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Переглянути | Завантажити |
3 | 17.10 – 18.10 | Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами | Переглянути | Завантажити |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Список | Свідоцтва |
---|---|---|---|---|
1 | 04.11 – 05.11 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Переглянути | Завантажити |
2 | 07.11 – 12.11 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Переглянути | Завантажити |
3 | 14.11 – 15.11 | Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами | Переглянути | Завантажити |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Список | Свідоцтва |
---|---|---|---|---|
1 | 05.12 – 06.12 | Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами | Переглянути | Завантажити |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Список | Свідоцтва |
---|---|---|---|---|
1 | 11.01 – 12.01 | Психологічна підтримка учасників освітнього процесу | Переглянути | Завантажити |
2 | 22.01 – 23.01 | Психологічна допомога учасникам освітнього процесу в кризових умовах | Переглянути | Завантажити |
3 | 29.01 – 30.01 | Психологічна підтримка учасників освітнього процесу | Переглянути | Завантажити |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Наказ | Свідоцтва |
---|---|---|---|---|
1 | 05.02 – 06.02 | Психологічна підтримка учасників освітнього процесу | Переглянути | Завантажити |
2 | 12.02 – 13.02 | Психологічна допомога учасникам освітнього процесу в кризових умовах | Переглянути | Завантажити |
3 | 19.02 – 20.02 | Психологічна допомога учасникам освітнього процесу в кризових умовах | Переглянути | Завантажити |
4 | 19.02 – 20.02 | Психологічна підтримка учасників освітнього процесу | Переглянути | Завантажити |
5 | 22.02 – 23.02 | Психологічна підтримка учасників освітнього процесу у подоланні стресу за програмою «Діти і війна: навчання технік зцілення» | Переглянути | Завантажити |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Список | Свідоцтва |
---|---|---|---|---|
1 | 04.03 – 05.03 | Психологічна підтримка учасників освітнього процесу у подоланні стресу за програмою «Діти і війна: навчання технік зцілення» | Переглянути | Завантажити |
2 | 04.03 – 05.03 | Психологічна підтримка учасників освітнього процесу | Переглянути | Завантажити |
3 | 11.03 – 12.03 | Психологічна підтримка учасників освітнього процесу | Переглянути | Завантажити |
4 | 18.03 – 19.03 | Психологічна допомога учасникам освітнього процесу в кризових умовах | Переглянути | Завантажити |
5 | 21.03 – 22.03 | Психоемоційна підтримка учасників освітнього процесу: практикум для зміцнення власних ресурсів | Переглянути | Завантажити |
6 | 25.03 – 26.03 | Психологічна підтримка учасників освітнього процесу | Переглянути | Завантажити |
7 | 28.03 – 29.03 | Психологічна підтримка учасників освітнього процесу | Переглянути | Завантажити |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Список | Свідоцтва |
---|---|---|---|---|
1 | 01.04 – 02.04 | Психологічна допомога учасникам освітнього процесу в кризових умовах | Переглянути | Завантажити |
2 | 04.04 – 05.04 | Психологічна підтримка учасників освітнього процесу у подоланні стресу за програмою «Діти і війна: навчання технік зцілення» | Переглянути | Завантажити |
3 | 11.04 – 12.04 | Психоемоційна підтримка учасників освітнього процесу: практикум для зміцнення власних ресурсів | Переглянути | Завантажити |
4 | 15.04 – 16.04 | Психологічна допомога учасникам освітнього процесу в кризових умовах | Переглянути | Завантажити |
5 | 15.04 – 16.04 | Психологічна підтримка учасників освітнього процесу | Переглянути | Завантажити |
6 | 22.04 – 23.04 | Психологічна підтримка учасників освітнього процесу | Переглянути | Завантажити |
7 | 29.04 – 30.04 | Психологічна підтримка учасників освітнього процесу | Переглянути | Завантажити |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Список | Свідоцтва |
---|---|---|---|---|
1 | 13.05 – 14.05 | Психологічна допомога учасникам освітнього процесу в кризових умовах | Переглянути | Завантажити |
2 | 20.05 – 21.05 | Психологічна підтримка учасників освітнього процесу | Переглянути | Завантажити |
3 | 27.05 – 28.05 | Психологічна підтримка учасників освітнього процесу | Переглянути | Завантажити |
4 | 30.05 – 31.05 | Психологічна підтримка учасників освітнього процесу у подоланні стресу за програмою «Діти і війна: навчання технік зцілення» | Переглянути | Завантажити |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Список | Свідоцтва |
---|---|---|---|---|
1 | 03.06 – 04.06 | Психологічна підтримка учасників освітнього процесу | Переглянути | Завантажити |
2 | 10.06 – 11.06 | Психологічна допомога учасникам освітнього процесу в кризових умовах | Переглянути | Завантажити |
3 | 13.06 – 14.06 | Психологічна підтримка учасників освітнього процесу у подоланні стресу за програмою «Діти і війна: навчання технік зцілення» | Переглянути | Завантажити |
4 | 20.06 – 21.06 | Психоемоційна підтримка учасників освітнього процесу: практикум для зміцнення власних ресурсів | Переглянути | Завантажити |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Список | Свідоцтва |
---|
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Список | Свідоцтва |
---|
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Список | Свідоцтва |
---|---|---|---|---|
1 | 05.09 – 06.09 | Психологічна допомога учасникам освітнього процесу в кризових умовах | Переглянути | Завантажити |
2 | 05.09 – 06.09 | Психологічна підтримка учасників освітнього процесу | Переглянути | Завантажити |
3 | 16.09 – 17.09 | Психологічна допомога учасникам освітнього процесу в кризових умовах | Переглянути | Завантажити |
4 | 19.09 – 20.09 | Психоемоційна підтримка учасників освітнього процесу: практикум для зміцнення власних ресурсів | Переглянути | Завантажити |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Список | Свідоцтва |
---|---|---|---|---|
1 | 03.10 – 04.10 | Психоемоційна підтримка учасників освітнього процесу: практикум для зміцнення власних ресурсів | Переглянути | Завантажити |
2 | 03.10 – 04.10 | Психологічна допомога учасникам освітнього процесу в кризових умовах | Переглянути | Завантажити |
3 | 14.10 – 15.10 | Психологічна допомога учасникам освітнього процесу в кризових умовах | Переглянути | Завантажити |
4 | 21.10 – 22.10 | Психологічна підтримка учасників освітнього процесу | Переглянути | Завантажити |
5 | 24.10 – 25.10 | Психоемоційна підтримка учасників освітнього процесу: практикум для зміцнення власних ресурсів | Переглянути | Завантажити |
6 | 28.10 – 29.10 | Психологічна підтримка учасників освітнього процесу | Переглянути | Завантажити |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Список | Свідоцтва |
---|---|---|---|---|
1 | 11.11 – 12.11 | Психологічна допомога учасникам освітнього процесу в кризових умовах | Переглянути | Завантажити |
2 | 25.11 – 26.11 | Психологічна підтримка учасників освітнього процесу | Переглянути | Завантажити |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Список | Свідоцтва |
---|---|---|---|---|
1 | 02.12 – 03.12 | Психологічна допомога учасникам освітнього процесу в кризових умовах | Переглянути | Завантажити |
2 | 09.12 – 10.12 | Психологічна підтримка учасників освітнього процесу | Переглянути | Завантажити |
№ | Дата | Назва курсу | Свідоцтва |
---|---|---|---|
1 | 15.08.2023 | Вебінар-практикум «Опановуємо правильну вимову й наголошення слів» | Завантажити |
2 | 17.08.2023 | Майстер-клас «Комунікативні ігри: легко про ефективну комунікацію» | Завантажити |
3 | 22.08.2023 | Вебінар-практикум «Долаємо найпоширеніші помилки у своєму мовленні» | Завантажити |
4 | 05.09.2023 | Вебінар-практикум «Український правопис редакції 2019 року в дії» | Завантажити |
5 | 15.09.2023 | Вебінар-практикум «Мова на часі: переходь на досконалу українську» | Завантажити |
6 | 22.09.2023 | Вебінар-практикум «Опанування нормами сучасної української ділової мови» | Завантажити |
7 | 29.09.2023 | Вебінар-практикум «Грамотне мовлення – грамотний фахівець» | Завантажити |
8 | 06.10.2023 | Вебінар-практикум «Розвиток соціальних умінь і навичок. Публічне мовлення фахівця» | Завантажити |
9 | 13.10.2023 | Вебінар-практикум «Основи публічної онлайн-комунікації» | Завантажити |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Список | Свідоцтва |
---|---|---|---|---|
1 | 09.01 – 12.01 | Професійні компетентності вчителів української словесності в підготовці учнів до НМТ / ЗНО з української мови та літератури | Переглянути | Завантажити |
2 | 09.01 – 12.01 | Медіаграмотність під час та після війни. Як управляти інформаційним потоком | Переглянути | Завантажити |
3 | 09.01 – 12.01 | Використання інноваційних методів навчання в умовах європейських інтеграційних процесів | Переглянути | Завантажити |
4 | 09.01 – 12.01 | Основи морфофізіології серцево-судинної системи та збереження кардіологічного і духовного здоров’я | Переглянути | Завантажити |
5 | 16.01 – 19.01 | Виникнення й еволюція українства з найдавніших часів до сьогодення | Переглянути | Завантажити |
6 | 16.01 – 19.01 | Основи ІКТ в професійній діяльності педагогічних працівників | Переглянути | Завантажити |
7 | 16.01 – 19.01 | Мистецтво роботи з батьками в сучасних освітніх реаліях | Переглянути | Завантажити |
8 | 16.01 – 19.01 | Комунікативна компетентність сучасного педагога: педагогічна риторика, культура мовлення, красномовство | Переглянути | Завантажити |
9 | 23.01 – 26.01 | Професійні компетентності вчителів української словесності в підготовці учнів до НМТ / ЗНО з української мови та літератури | Переглянути | Завантажити |
10 | 23.01 – 26.01 | Психологія партнерства як основа безпечного освітнього середовища | Переглянути | Завантажити |
11 | 23.01 – 26.01 | Класний керівник у сучасних освітніх реаліях | Переглянути | Завантажити |
12 | 23.01 – 26.01 | Особливості організації корекційної роботи з розвитку сенсорної сфери дитини з психофізичними порушеннями | Переглянути | Завантажити |
13 | 23.01 – 26.01 | Олімпіадні задачі з інформаційних технологій (Word, Excel, PowerPoint, Access) | Переглянути | Завантажити |
14 | 23.01 – 26.01 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Переглянути | Завантажити |
15 | 30.01 – 02.02 | Хмарні сервіси у роботі сучасного педагога | Переглянути | Завантажити |
16 | 30.01 – 02.02 | Організація музично-ігрової діяльності з дітьми в контексті наступності дошкільної та початкової освіти за вимогами НУШ | Переглянути | Завантажити |
17 | 30.01 – 02.02 | Педагогічний вимір профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру | Переглянути | Завантажити |
18 | 30.01 – 02.02 | Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі | Переглянути | Завантажити |
19 | 30.01 – 02.02 | Елементи програмування GeoGebra Script для створення динамічних математичних моделей. Мова програмування JavaScript | Переглянути | Завантажити |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Наказ | Свідоцтва |
---|---|---|---|---|
1 | 06.02 – 09.02 | Використання інноваційних технологій навчання в освітньому процесі НУШ | Переглянути | Завантажити |
2 | 06.02 – 09.02 | Тренінг за методикою Інтел "Навчання для майбутнього" (ІКТ у навчальних проєктах) | Переглянути | Завантажити |
3 | 06.02 – 09.02 | Професійні компетентності вчителів української словесності в підготовці учнів до НМТ / ЗНО з української мови та літератури | Переглянути | Завантажити |
4 | 06.02 – 09.02 | Емоційна підтримка. Стрес та стресостійкість у педагогічній професії | Переглянути | Завантажити |
5 | 06.02 – 09.02 | Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу | Переглянути | Завантажити |
6 | 06.02 – 09.02 | Імідж педагога: від стереотипів до інновацій | Переглянути | Завантажити |
7 | 06.02 – 09.02 | Профілактика професійного вигорання в умовах освітнього процесу | Переглянути | Завантажити |
8 | 06.02 – 09.02 | Особливості викладання інтегрованого курсу «Мистецтво» в початкових класах в контексті вимог Концепції Нової української школи | Переглянути | Завантажити |
9 | 06.02 – 09.02 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Переглянути | Завантажити |
10 | 13.02 – 16.02 | Сучасна історична й публіцистична література у застосуванні до курсу історії в НУШ | Переглянути | Завантажити |
11 | 13.02 – 16.02 | Організація дистанційного навчання педагогічних працівників | Переглянути | Завантажити |
12 | 13.02 – 16.02 | Медіаграмотність під час та після війни. Як управляти інформаційним потоком | Переглянути | Завантажити |
13 | 13.02 – 16.02 | Удосконалення фахової і психологічної компетентностей вчителя основ здоров’я | Переглянути | Завантажити |
14 | 13.02 – 16.02 | Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі | Переглянути | Завантажити |
15 | 13.02 – 16.02 | Удосконалення мовленнєвої компетентності вчителя – шлях до створення грамотного освітнього середовища НУШ | Переглянути | Завантажити |
16 | 13.02 – 16.02 | Мультимедійний освітній програмний кейс вчителя НУШ | Переглянути | Завантажити |
17 | 13.02 – 16.02 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Переглянути | Завантажити |
18 | 20.02 – 23.02 | Психологія партнерства як основа безпечного освітнього середовища | Переглянути | Завантажити |
19 | 20.02 – 23.02 | Особливості організацій освітнього середовища в контексті НУШ | Переглянути | Завантажити |
20 | 20.02 – 23.02 | Еколого-збалансований розвиток Вінницької області в контексті НУШ | Переглянути | Завантажити |
21 | 20.02 – 23.02 | Особливості психолого-педагогічної взаємодії з сучасними підлітками | Переглянути | Завантажити |
22 | 20.02 – 23.02 | Особливості організації корекційної роботи з розвитку сенсорної сфери дитини з психофізичними порушеннями | Переглянути | Завантажити |
23 | 20.02 – 23.02 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Переглянути | Завантажити |
24 | 27.02 – 02.03 | Цифрові інструменти сучасного педагога | Переглянути | Завантажити |
25 | 27.02 – 02.03 | Мовленнєві компетентності педагогічних працівників у контексті НУШ | Переглянути | Завантажити |
26 | 27.02 – 02.03 | Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації | Переглянути | Завантажити |
27 | 27.02 – 02.03 | Комунікативна компетентність сучасного педагога: педагогічна риторика, культура мовлення, красномовство | Переглянути | Завантажити |
28 | 27.02 – 02.03 | Педагогічна майстерня: сучасний урок технологій | Переглянути | Завантажити |
29 | 27.02 – 02.03 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Переглянути | Завантажити |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Список | Свідоцтва |
---|---|---|---|---|
1 | 06.03 – 09.03 | Гео- та зовнішньополітичний контекст історичного буття України | Переглянути | Завантажити |
2 | 06.03 – 09.03 | Цифрові інструменти сучасного педагога | Переглянути | Завантажити |
3 | 06.03 – 09.03 | Мистецтво роботи з батьками в сучасних освітніх реаліях | Переглянути | Завантажити |
4 | 06.03 – 09.03 | Імплементація інноваційних методів навчання в освітній процес на уроках іноземних мов | Переглянути | Завантажити |
5 | 06.03 – 09.03 | Розвиток здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури як основа його професійного вдосконалення | Переглянути | Завантажити |
6 | 06.03 – 09.03 | Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі | Переглянути | Завантажити |
7 | 06.03 – 09.03 | Scratch - перша сходинка до мистецтва програмування | Переглянути | Завантажити |
8 | 13.03 – 16.03 | Основи ІКТ в професійній діяльності педагогічних працівників | Переглянути | Завантажити |
9 | 13.03 – 16.03 | Використання інноваційних технологій навчання в освітньому процесі НУШ | Переглянути | Завантажити |
10 | 13.03 – 16.03 | Професійні компетентності вчителів української словесності в підготовці учнів до НМТ / ЗНО з української мови та літератури | Переглянути | Завантажити |
11 | 13.03 – 16.03 | Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу | Переглянути | Завантажити |
12 | 13.03 – 16.03 | Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі | Переглянути | Завантажити |
13 | 13.03 – 16.03 | Класний керівник у сучасному освітньому процесі | Переглянути | Завантажити |
14 | 13.03 – 16.03 | Основні аспекти проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки дитини. Корекція розвитку | Переглянути | Завантажити |
15 | 20.03 – 23.03 | Психологія партнерства як основа безпечного освітнього середовища | Переглянути | Завантажити |
16 | 20.03 – 23.03 | Екологічна освіта і виховання в контексті НУШ | Переглянути | Завантажити |
17 | 20.03 – 23.03 | Ігрові технології з розвитку навичок критичного і креативного мислення в учасників освітнього процесу | Переглянути | Завантажити |
18 | 20.03 – 23.03 | Особливості організацій освітнього середовища в контексті НУШ | Переглянути | Завантажити |
19 | 20.03 – 23.03 | Емоційна підтримка. Стрес та стресостійкість у педагогічній професії | Переглянути | Завантажити |
20 | 20.03 – 23.03 | Формування цінностей учнів засобами словесності в контексті Концепції «Нова українська школа» | Переглянути | Завантажити |
21 | 20.03 – 23.03 | Мова програмування Python як шлях до опанування новітніх технологій | Переглянути | Завантажити |
22 | 27.03 – 30.03 | Хмарні сервіси у роботі сучасного педагога | Переглянути | Завантажити |
23 | 27.03 – 30.03 | Профілактика психотичних і не психотичних порушень в освітньому процесі | Переглянути | Завантажити |
24 | 27.03 – 30.03 | Імідж педагога: від стереотипів до інновацій | Переглянути | Завантажити |
25 | 27.03 – 30.03 | Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації | Переглянути | Завантажити |
26 | 27.03 – 30.03 | Інновації на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури | Переглянути | Завантажити |
27 | 27.03 – 30.03 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Переглянути | Завантажити |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Список | Свідоцтва |
---|---|---|---|---|
1 | 03.04 – 06.04 | Використання інноваційних технологій навчання в освітньому процесі НУШ | Переглянути | Завантажити |
2 | 03.04 – 06.04 | Організація дистанційного навчання педагогічних працівників | Переглянути | Завантажити |
3 | 03.04 – 06.04 | Психолого-педагогічний супровід і підтримка учасників освітнього процесу в контексті НУШ | Переглянути | Завантажити |
4 | 03.04 – 06.04 | Мовленнєві компетентності педагогічних працівників у контексті НУШ | Переглянути | Завантажити |
5 | 03.04 – 06.04 | Медіаграмотність під час та після війни. Як управляти інформаційним потоком | Переглянути | Завантажити |
6 | 03.04 – 06.04 | Використання інноваційних методів навчання в умовах європейських інтеграційних процесів | Переглянути | Завантажити |
7 | 03.04 – 06.04 | Steаm та робототехніка як невід‘ємні складові НУШ | Переглянути | Завантажити |
8 | 03.04 – 06.04 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Переглянути | Завантажити |
9 | 03.04 – 06.04 | Особливості організації корекційної роботи з розвитку сенсорної сфери дитини з психофізичними порушеннями | Переглянути | Завантажити |
10 | 10.04 – 13.04 | Автономія закладу освіти: виклики та перспективи | Переглянути | Завантажити |
11 | 10.04 – 13.04 | Цифрові інструменти сучасного педагога | Переглянути | Завантажити |
12 | 10.04 – 13.04 | Класний керівник у сучасних освітніх реаліях | Переглянути | Завантажити |
13 | 10.04 – 13.04 | Розвиток фахової і здоров’язбережувальної компетентностей вчителя | Переглянути | Завантажити |
14 | 10.04 – 13.04 | Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі | Переглянути | Завантажити |
15 | 10.04 – 13.04 | Педагогічна майстерня: сучасний урок технологій | Переглянути | Завантажити |
16 | 10.04 – 13.04 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Переглянути | Завантажити |
17 | 17.04 – 20.04 | Історія повсякдення – складова сучасного курсу історії України | Переглянути | Завантажити |
18 | 17.04 – 20.04 | Цифрове портфоліо сучасного вчителя | Переглянути | Завантажити |
19 | 17.04 – 20.04 | Екологічна освіта і виховання в контексті НУШ | Переглянути | Завантажити |
20 | 17.04 – 20.04 | Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі | Переглянути | Завантажити |
21 | 17.04 – 20.04 | Профілактика професійного вигорання в умовах освітнього процесу | Переглянути | Завантажити |
22 | 17.04 – 20.04 | Аналіз художнього літературного твору в шкільній практиці | Переглянути | Завантажити |
23 | 24.04 – 27.04 | Психологія партнерства як основа безпечного освітнього середовища | Переглянути | Завантажити |
24 | 24.04 – 27.04 | Використання інноваційних технологій навчання в освітньому процесі НУШ | Переглянути | Завантажити |
25 | 24.04 – 27.04 | Мовно-комунікативна компетентність педагогів у контексті їхніх професійних компетентностей | Переглянути | Завантажити |
26 | 24.04 – 27.04 | Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу | Переглянути | Завантажити |
27 | 24.04 – 27.04 | Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації | Переглянути | Завантажити |
28 | 24.04 – 27.04 | Інфомедійна грамотність сучасного вчителя-філолога в умовах цифрової освіти | Переглянути | Завантажити |
29 | 24.04 – 27.04 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Переглянути | Завантажити |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Список | Свідоцтва |
---|---|---|---|---|
1 | 01.05 – 04.05 | Основи ІКТ в професійній діяльності педагогічних працівників | Переглянути | Завантажити |
2 | 01.05 – 04.05 | Використання інноваційних методів навчання в умовах європейських інтеграційних процесів | Переглянути | Завантажити |
3 | 01.05 – 04.05 | Людина в дзеркалі системного та нейробіологічного підходів: культурно-освітній вимір | Переглянути | Завантажити |
4 | 01.05 – 04.05 | Удосконалення мовленнєвої компетентності вчителя – шлях до створення грамотного освітнього середовища НУШ | Переглянути | Завантажити |
5 | 01.05 – 04.05 | Елементи програмування GeoGebra Script для створення динамічних математичних моделей. Мова програмування JavaScript | Переглянути | Завантажити |
6 | 01.05 – 04.05 | Особливості викладання інтегрованого курсу «Мистецтво» в початкових класах в контексті вимог Концепції Нової української школи | Переглянути | Завантажити |
7 | 15.05 – 18.05 | Хмарні сервіси у роботі сучасного педагога | Переглянути | Завантажити |
8 | 15.05 – 18.05 | Психолого-педагогічний супровід і підтримка учасників освітнього процесу в контексті НУШ | Переглянути | Завантажити |
10 | 15.05 – 18.05 | Особливості організації корекційної роботи з розвитку сенсорної сфери дитини з психофізичними порушеннями | Переглянути | Завантажити |
11 | 15.05 – 18.05 | Інновації на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури | Переглянути | Завантажити |
12 | 15.05 – 18.05 | НУШ: реалізація ключової компетентності «підприємництво і підприємливість» при викладанні навчальних предметів | Переглянути | Завантажити |
13 | 22.05 – 25.05 | Виникнення й еволюція українства з найдавніших часів до сьогодення | Переглянути | Завантажити |
14 | 22.05 – 25.05 | Екологічна освіта і виховання в контексті НУШ | Переглянути | Завантажити |
15 | 22.05 – 25.05 | Психологія партнерства як основа безпечного освітнього середовища | Переглянути | Завантажити |
16 | 22.05 – 25.05 | Особливості організацій освітнього середовища в контексті НУШ | Переглянути | Завантажити |
17 | 22.05 – 25.05 | Емоційна підтримка. Стрес та стресостійкість у педагогічній професії | Переглянути | Завантажити |
18 | 22.05 – 25.05 | Інфомедійна грамотність сучасного вчителя-філолога в умовах цифрової освіти | Переглянути | Завантажити |
19 | 22.05 – 25.05 | Мобільні додатки в освітньому процесі вчителя | Переглянути | Завантажити |
20 | 22.05 – 25.05 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Переглянути | Завантажити |
21 | 29.05 – 01.06 | Впровадження steam-освіти у викладання природничих дисциплін на засадах екологічної естетики | Переглянути | Завантажити |
22 | 29.05 – 01.06 | Цифрові інструменти сучасного педагога | Переглянути | Завантажити |
23 | 29.05 – 01.06 | Використання інноваційних технологій навчання в освітньому процесі НУШ | Переглянути | Завантажити |
24 | 29.05 – 01.06 | Формування соціально-побутової самостійності у дітей з порушеннями психофізичного розвитку | Переглянути | Завантажити |
25 | 29.05 – 01.06 | Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації | Переглянути | Завантажити |
26 | 29.05 – 01.06 | Імплементація інноваційних методів навчання в освітній процес на уроках іноземних мов | Переглянути | Завантажити |
27 | 29.05 – 01.06 | НУШ: Фінансова грамотність як ключова компетентність | Переглянути | Завантажити |
28 | 25.05 | Нова українська школа: навчання/знання про Голодомор та інші геноциди | Переглянути | Завантажити |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Список | Свідоцтва |
---|---|---|---|---|
1 | 05.06 – 08.06 | Цифрові інструменти сучасного педагога | Переглянути | Завантажити |
2 | 05.06 – 08.06 | Розвиток конфліктологічної компетентності, технологія медіації у вирішенні конфліктів | Переглянути | Завантажити |
3 | 05.06 – 08.06 | Ігрові технології з розвитку навичок критичного і креативного мислення в учасників освітнього процесу | Переглянути | Завантажити |
4 | 05.06 – 08.06 | Особливості психолого-педагогічної взаємодії з сучасними підлітками | Переглянути | Завантажити |
5 | 05.06 – 08.06 | Науково-методична та інноваційна складова вивчення економічної і соціальної географії | Переглянути | Завантажити |
6 | 05.06 – 08.06 | Аналіз художнього літературного твору в шкільній практиці | Переглянути | Завантажити |
7 | 05.06 – 08.06 | Інновації на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури | Переглянути | Завантажити |
8 | 05.06 – 08.06 | Особливості навчання інтегрованого курсу природничої освітньої галузі: від модельних навчальних програм до практики втілення | Переглянути | Завантажити |
9 | 05.06 – 08.06 | Особливості викладання інтегрованого курсу «Мистецтво» в початкових класах в контексті вимог Концепції Нової української школи | Переглянути | Завантажити |
10 | 05.06 – 08.06 | Основи біомеханіки та збереження здоров'я опорно-рухового апарату | Переглянути | Завантажити |
11 | 12.06 – 15.06 | Сучасна історична й публіцистична література у застосуванні до курсу історії в НУШ | Переглянути | Завантажити |
12 | 12.06 – 15.06 | Психологія партнерства як основа безпечного освітнього середовища | Переглянути | Завантажити |
13 | 12.06 – 15.06 | Використання інноваційних технологій навчання в освітньому процесі НУШ | Переглянути | Завантажити |
14 | 12.06 – 15.06 | Класний керівник у сучасних освітніх реаліях | Переглянути | Завантажити |
15 | 12.06 – 15.06 | Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі | Переглянути | Завантажити |
16 | 19.06 – 22.06 | Автономія закладу освіти: виклики та перспективи | Переглянути | Завантажити |
17 | 19.06 – 22.06 | Психоісторичні та геополітичні виміри пізнання історії: культурно-освітній аспект | Переглянути | Завантажити |
18 | 19.06 – 22.06 | Імідж педагога: від стереотипів до інновацій | Переглянути | Завантажити |
19 | 19.06 – 22.06 | Мультимедійний освітній програмний кейс вчителя НУШ | Переглянути | Завантажити |
20 | 19.06 – 22.06 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Переглянути | Завантажити |
21 | 26.06 – 29.06 | Еколого-збалансований розвиток Вінницької області в контексті НУШ | Переглянути | Завантажити |
22 | 26.06 – 29.06 | Емоційна підтримка. Стрес та стресостійкість у педагогічній професії | Переглянути | Завантажити |
23 | 26.06 – 29.06 | Профілактика професійного вигорання в умовах освітнього процесу | Переглянути | Завантажити |
24 | 26.06 – 29.06 | Особливості викладання предмету «Технології» в 5 класі НУШ: теоретичний та практичний аспекти | Переглянути | Завантажити |
25 | 26.06 – 29.06 | Формування цінностей учнів засобами словесності в контексті Концепції «Нова українська школа» | Переглянути | Завантажити |
26 | 26.06 – 29.06 | STEM - освіта як одна із складових реалізації Концепції «Нова українська школа». STEM - компетентність вчителя математики | Переглянути | Завантажити |
27 | 26.06 – 29.06 | Особливості викладання фізичної культури в початкових класах в контексті НУШ | Переглянути | Завантажити |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Список | Свідоцтва |
---|---|---|---|---|
1 | 03.07 – 06.07 | Мистецтво роботи з батьками в сучасних освітніх реаліях | Переглянути | Завантажити |
2 | 03.07 – 06.07 | Організація музично-ігрової діяльності з дітьми в контексті наступності дошкільної та початкової освіти за вимогами НУШ | Переглянути | Завантажити |
3 | 03.07 – 06.07 | Науково-методична та інноваційна складова вивчення економічної і соціальної географії | Переглянути | Завантажити |
4 | 03.07 – 06.07 | Мультимедійний освітній програмний кейс вчителя НУШ | Переглянути | Завантажити |
5 | 03.07 – 06.07 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Переглянути | Завантажити |
6 | 10.07 – 13.07 | Особливості викладання предмету «Технології» в 5 класі НУШ: теоретичний та практичний аспекти | Переглянути | Завантажити |
7 | 10.07 – 13.07 | Розвиток здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури як основа його професійного вдосконалення | Переглянути | Завантажити |
8 | 10.07 – 13.07 | Класний керівник у сучасному освітньому процесі | Переглянути | Завантажити |
9 | 10.07 – 13.07 | Scratch - перша сходинка до мистецтва програмування | Переглянути | Завантажити |
10 | 10.07 – 13.07 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Переглянути | Завантажити |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Список | Свідоцтва |
---|---|---|---|---|
1 | 25.08-28.08 | Актуальні питання підготовки вчителів й учнів до ЗНО з української мови | Переглянути | Завантажити |
2 | 28.08-31.08 | Мобільні додатки в освітньому процесі вчителя | Переглянути | Завантажити |
3 | 28.08-31.08 | Моделювання індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами | Переглянути | Завантажити |
4 | 28.08-31.08 | Основи ІКТ в професійній діяльності педагогічних працівників | Переглянути | Завантажити |
5 | 28.08-31.08 | Особливості психолого-педагогічної взаємодії з сучасними підлітками | Переглянути | Завантажити |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Список | Свідоцтва |
---|---|---|---|---|
1 | 04.09 – 07.09 | Організація дистанційного навчання педагогічних працівників | Переглянути | Завантажити |
2 | 04.09 – 07.09 | Імплементація інноваційних методів навчання в освітній процес на уроках іноземних мов | Переглянути | Завантажити |
3 | 04.09 – 07.09 | Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі | Переглянути | Завантажити |
4 | 04.09 – 07.09 | Специфіка роботи асистента вчителя | Переглянути | Завантажити |
5 | 04.09 – 07.09 | Особливості психолого-педагогічної взаємодії з сучасними підлітками | Переглянути | Завантажити |
6 | 11.09 – 14.09 | Цифрові інструменти сучасного педагога | Переглянути | Завантажити |
7 | 11.09 – 14.09 | Імідж педагога: від стереотипів до інновацій | Переглянути | Завантажити |
8 | 11.09 – 14.09 | Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі | Переглянути | Завантажити |
9 | 11.09 – 14.09 | Особливості викладання предмету «Технології» в 5 класі НУШ: теоретичний та практичний аспекти | Переглянути | Завантажити |
10 | 11.09 – 14.09 | Специфіка роботи асистента вчителя | Переглянути | Завантажити |
11 | 18.09 – 21.09 | Автономія закладу освіти: виклики та перспективи | Переглянути | Завантажити |
12 | 18.09 – 21.09 | Цифрове портфоліо сучасного вчителя | Переглянути | Завантажити |
12 | 18.09 – 21.09 | Ігрові технології з розвитку навичок критичного і креативного мислення в учасників освітнього процесу | Переглянути | Завантажити |
14 | 18.09 – 21.09 | Медіаграмотність під час та після війни. Як управляти інформаційним потоком | Переглянути | Завантажити |
15 | 18.09 – 21.09 | Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу | Переглянути | Завантажити |
16 | 18.09 – 21.09 | Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації | Переглянути | Завантажити |
17 | 18.09 – 21.09 | Удосконалення мовленнєвої компетентності вчителя – шлях до створення грамотного освітнього середовища НУШ | Переглянути | Завантажити |
18 | 18.09 – 21.09 | Підготовка учнів до складання ЗНО з математики | Переглянути | Завантажити |
19 | 18.09 – 21.09 | Специфіка роботи асистента вчителя | Переглянути | Завантажити |
20 | 25.09 – 28.09 | Впровадження steam-освіти у викладання природничих дисциплін на засадах екологічної естетики | Переглянути | Завантажити |
21 | 25.09 – 28.09 | Використання інноваційних технологій навчання в освітньому процесі НУШ | Переглянути | Завантажити |
22 | 25.09 – 28.09 | Хмарні сервіси у роботі сучасного педагога | Переглянути | Завантажити |
23 | 25.09 – 28.09 | Психолого-педагогічний супровід і підтримка учасників освітнього процесу в контексті НУШ | Переглянути | Завантажити |
24 | 25.09 – 28.09 | Мовленнєві компетентності педагогічних працівників у контексті НУШ | Переглянути | Завантажити |
25 | 25.09 – 28.09 | Емоційна підтримка. Стрес та стресостійкість у педагогічній професії | Переглянути | Завантажити |
26 | 25.09 – 28.09 | Особливості навчання інтегрованого курсу природничої освітньої галузі: від модельних навчальних програм до практики втілення | Переглянути | Завантажити |
27 | 25.09 – 28.09 | Мультимедійний освітній програмний кейс вчителя НУШ | Переглянути | Завантажити |
28 | 25.09 – 28.09 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Переглянути | Завантажити |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Список | Свідоцтва |
---|---|---|---|---|
1 | 02.10 – 05.10 | Використання інноваційних технологій навчання в освітньому процесі НУШ | Переглянути | Завантажити |
2 | 02.10 – 05.10 | Цифрові інструменти сучасного педагога | Переглянути | Завантажити |
3 | 02.10 – 05.10 | Особливості організації корекційної роботи з розвитку сенсорної сфери дитини з психофізичними порушеннями | Переглянути | Завантажити |
4 | 09.10 – 12.10 | Використання інноваційних технологій навчання в освітньому процесі НУШ | Переглянути | Завантажити |
5 | 09.10 – 12.10 | Організація дистанційного навчання педагогічних працівників | Переглянути | Завантажити |
6 | 09.10 – 12.10 | Розвиток конфліктологічної компетентності, технологія медіації у вирішенні конфліктів | Переглянути | Завантажити |
7 | 09.10 – 12.10 | Мистецтво роботи з батьками в сучасних освітніх реаліях | Переглянути | Завантажити |
8 | 09.10 – 12.10 | Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі | Переглянути | Завантажити |
9 | 09.10 – 12.10 | Використання інноваційних методів навчання в умовах європейських інтеграційних процесів | Переглянути | Завантажити |
10 | 09.10 – 12.10 | Інновації на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури | Переглянути | Завантажити |
11 | 09.10 – 12.10 | Мова програмування Python як шлях до опанування новітніх технологій | Переглянути | Завантажити |
12 | 09.10 – 12.10 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Переглянути | Завантажити |
13 | 16.10 – 19.10 | Класний керівник у сучасних освітніх реаліях | Переглянути | Завантажити |
14 | 16.10 – 19.10 | Комунікативна компетентність сучасного педагога: педагогічна риторика, культура мовлення, красномовство | Переглянути | Завантажити |
15 | 16.10 – 19.10 | Педагогічний вимір профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру | Переглянути | Завантажити |
16 | 16.10 – 19.10 | Класний керівник у сучасному освітньому процесі | Переглянути | Завантажити |
17 | 16.10 – 19.10 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Переглянути | Завантажити |
18 | 23.10 – 26.10 | Особливості організацій освітнього середовища в контексті НУШ | Переглянути | Завантажити |
19 | 23.10 – 26.10 | Психолого-педагогічний супровід і підтримка учасників освітнього процесу в контексті НУШ | Переглянути | Завантажити |
20 | 23.10 – 26.10 | Валеологічні та екологічні аспекти формування здоров’язберігаючих компетентностей учнів в контексті НУШ | Переглянути | Завантажити |
21 | 23.10 – 26.10 | Мовленнєві компетентності педагогічних працівників у контексті НУШ | Переглянути | Завантажити |
22 | 23.10 – 26.10 | Науково-методична та інноваційна складова вивчення економічної і соціальної географії | Переглянути | Завантажити |
23 | 23.10 – 26.10 | Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу | Переглянути | Завантажити |
24 | 23.10 – 26.10 | Формування цінностей учнів засобами словесності в контексті Концепції «Нова українська школа» | Переглянути | Завантажити |
25 | 23.10 – 26.10 | Мобільні додатки в освітньому процесі вчителя | Переглянути | Завантажити |
26 | 23.10 – 26.10 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Переглянути | Завантажити |
27 | 30.10 – 02.11 | Класний керівник у сучасних освітніх реаліях | Переглянути | Завантажити |
28 | 30.10 – 02.11 | Розвиток здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури як основа його професійного вдосконалення | Переглянути | Завантажити |
29 | 30.10 – 02.11 | Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації | Переглянути | Завантажити |
30 | 30.10 – 02.11 | STEM - освіта як одна із складових реалізації Концепції «Нова українська школа». STEM - компетентність вчителя математики | Переглянути | Завантажити |
31 | 30.10 – 02.11 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Переглянути | Завантажити |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Список | Свідоцтва |
---|---|---|---|---|
1 | 06.11 – 09.11 | Використання інноваційних технологій навчання в освітньому процесі НУШ | Переглянути | Завантажити |
2 | 06.11 – 09.11 | Особливості організації корекційної роботи з розвитку сенсорної сфери дитини з психофізичними порушеннями | Переглянути | Завантажити |
3 | 06.11 – 09.11 | Аналіз художнього літературного твору в шкільній практиці | Переглянути | Завантажити |
4 | 06.11 – 09.11 | Розвиток здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури як основа його професійного вдосконалення | Переглянути | Завантажити |
5 | 06.11 – 09.11 | Scratch - перша сходинка до мистецтва програмування | Переглянути | Завантажити |
6 | 06.11 – 09.11 | Вдосконалення володіння жестовою мовою | Переглянути | Завантажити |
7 | 13.11 – 16.11 | Психолого-педагогічний супровід і підтримка учасників освітнього процесу в контексті НУШ | Переглянути | Завантажити |
8 | 13.11 – 16.11 | Ігрові технології з розвитку навичок критичного і креативного мислення в учасників освітнього процесу | Переглянути | Завантажити |
9 | 13.11 – 16.11 | Мистецтво роботи з батьками в сучасних освітніх реаліях | Переглянути | Завантажити |
10 | 13.11 – 16.11 | Імплементація інноваційних методів навчання в освітній процес на уроках іноземних мов | Переглянути | Завантажити |
11 | 13.11 – 16.11 | Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі | Переглянути | Завантажити |
12 | 13.11 – 16.11 | Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі | Переглянути | Завантажити |
13 | 13.11 – 16.11 | Steаm та робототехніка як невід‘ємні складові НУШ | Переглянути | Завантажити |
14 | 13.11 – 16.11 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Переглянути | Завантажити |
15 | 20.11 – 23.11 | Екологічна освіта і виховання в контексті НУШ | Переглянути | Завантажити |
16 | 20.11 – 23.11 | Особливості організацій освітнього середовища в контексті НУШ | Переглянути | Завантажити |
17 | 20.11 – 23.11 | Професійні компетентності вчителів української словесності в підготовці учнів до НМТ / ЗНО з української мови та літератури | Переглянути | Завантажити |
18 | 20.11 – 23.11 | Особливості психолого-педагогічної взаємодії з сучасними підлітками | Переглянути | Завантажити |
19 | 20.11 – 23.11 | Міжнародне гуманітарне право та національне законодавство у формуванні громадянської компетентності в НУШ | Переглянути | Завантажити |
20 | 20.11 – 23.11 | Інновації на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури | Переглянути | Завантажити |
21 | 20.11 – 23.11 | Профілактика професійного вигорання в умовах освітнього процесу | Переглянути | Завантажити |
22 | 20.11 – 23.11 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Переглянути | Завантажити |
23 | 27.11 – 30.11 | Автономія закладу освіти: виклики та перспективи | Переглянути | Завантажити |
24 | 27.11 – 30.11 | Комунікативна компетентність сучасного педагога: педагогічна риторика, культура мовлення, красномовство | Переглянути | Завантажити |
25 | 27.11 – 30.11 | Педагогічна майстерня: сучасний урок технологій | Переглянути | Завантажити |
26 | 27.11 – 30.11 | Підготовка учнів до складання ЗНО з математики | Переглянути | Завантажити |
27 | 27.11 – 30.11 | Мобільні додатки в освітньому процесі вчителя | Переглянути | Завантажити |
28 | 27.11 – 30.11 | Особливості викладання фізичної культури в початкових класах в контексті НУШ | Переглянути | Завантажити |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Список | Свідоцтва |
---|---|---|---|---|
1 | 04.12 – 07.12 | Класний керівник у сучасному освітньому процесі | Переглянути | Завантажити |
2 | 04.12 – 07.12 | Використання інноваційних методів навчання в умовах європейських інтеграційних процесів | Переглянути | Завантажити |
3 | 04.12 – 07.12 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Переглянути | Завантажити |
4 | 04.12 – 07.12 | Емоційна підтримка. Стрес та стресостійкість у педагогічній професії | Переглянути | Завантажити |
5 | 11.12 – 14.12 | Історія повсякдення – складова сучасного курсу історії України | Переглянути | Завантажити |
6 | 11.12 – 14.12 | Впровадження steam-освіти у викладання природничих дисциплін на засадах екологічної естетики | Переглянути | Завантажити |
7 | 11.12 – 14.12 | Інфомедійна грамотність сучасного вчителя-філолога в умовах цифрової освіти | Переглянути | Завантажити |
8 | 11.12 – 14.12 | Педагогічний вимір профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру | Переглянути | Завантажити |
9 | 11.12 – 14.12 | Мультимедійний освітній програмний кейс вчителя НУШ | Переглянути | Завантажити |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Список | Свідоцтва |
---|---|---|---|---|
1 | 08.01 – 11.01 | Педагогічний вимір профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру | Переглянути | Завантажити |
2 | 08.01 – 11.01 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Переглянути | Завантажити |
3 | 15.01 – 18.01 | Виникнення й еволюція українства з найдавніших часів до сьогодення | Переглянути | Завантажити |
4 | 15.01 – 18.01 | Мовленнєва компетентність педагогічних працівників у контексті НУШ | Переглянути | Завантажити |
5 | 15.01 – 18.01 | Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі | Переглянути | Завантажити |
6 | 15.01 – 18.01 | Організація музично-ігрової діяльності з дітьми в контексті наступності дошкільної та початкової освіти за вимогами НУШ | Переглянути | Завантажити |
7 | 15.01 – 18.01 | Мистецтво роботи з батьками в сучасних освітніх реаліях | Переглянути | Завантажити |
8 | 22.01 – 25.01 | Основи ІКТ в професійній діяльності педагогічних працівників | Переглянути | Завантажити |
9 | 22.01 – 25.01 | Використання інноваційних методів навчання в умовах європейських інтеграційних процесів | Переглянути | Завантажити |
10 | 22.01 – 25.01 | Цікава фізкультура як бренд Нової української школи | Переглянути | Завантажити |
11 | 22.01 – 25.01 | Мультимедійний освітній програмний кейс вчителя НУШ | Переглянути | Завантажити |
12 | 22.01 – 25.01 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Переглянути | Завантажити |
13 | 29.01 – 01.02 | Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі сучасного закладу освіти | Переглянути | Завантажити |
14 | 29.01 – 01.02 | Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації | Переглянути | Завантажити |
15 | 29.01 – 01.02 | Імідж педагога: від стереотипів до інновацій | Переглянути | Завантажити |
16 | 29.01 – 01.02 | Мовленнєва компетентність педагогічних працівників у контексті НУШ | Переглянути | Завантажити |
17 | 29.01 – 01.02 | Удосконалення мовленнєвої компетентності вчителя в освітньому просторі НУШ | Переглянути | Завантажити |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Наказ | Свідоцтва |
---|---|---|---|---|
1 | 05.02 – 08.02 | Профілактика професійного вигорання в умовах освітнього процесу: розвиток стресостійкості, емоційної компетентності | Переглянути | Завантажити |
2 | 05.02 – 08.02 | Розвиток здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури як основа його професійного вдосконалення | Переглянути | Завантажити |
3 | 05.02 – 08.02 | Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу | Переглянути | Завантажити |
4 | 05.02 – 08.02 | Класний керівник в сучасних освітніх реаліях | Переглянути | Завантажити |
5 | 05.02 – 08.02 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Переглянути | Завантажити |
6 | 12.02 – 15.02 | Впровадження steam-освіти у викладання шкільних дисциплін на засадах екологічної естетики | Переглянути | Завантажити |
7 | 12.02 – 15.02 | Цифрові інструменти сучасного педагога | Переглянути | Завантажити |
8 | 12.02 – 15.02 | Цікава фізкультура як бренд Нової української школи | Переглянути | Завантажити |
9 | 12.02 – 15.02 | Олімпіадні задачі з інформаційних технологій (Word, Excel, PowerPoint, Access) | Переглянути | Завантажити |
10 | 19.02 – 22.02 | Політична та правова культура еліти України-Гетьманщини середини ХVII-ХVIII ст. | Переглянути | Завантажити |
11 | 19.02 – 22.02 | Психолого-педагогічний супровід і підтримка учасників освітнього процесу | Переглянути | Завантажити |
12 | 19.02 – 22.02 | Роль керівника закладу освіти в організації психоемоційної підтримки в кризовий період | Переглянути | Завантажити |
13 | 19.02 – 22.02 | Інновації на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури | Переглянути | Завантажити |
14 | 19.02 – 22.02 | Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі | Переглянути | Завантажити |
15 | 19.02 – 22.02 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Переглянути | Завантажити |
16 | 26.02 – 29.02 | Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації | Переглянути | Завантажити |
17 | 26.02 – 29.02 | Цікава фізкультура як бренд Нової української школи | Переглянути | Завантажити |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Список | Свідоцтва |
---|---|---|---|---|
1 | 04.03 – 07.03 | Профілактика професійного вигорання в умовах освітнього процесу: розвиток стресостійкості, емоційної компетентності | Переглянути | Завантажити |
2 | 04.03 – 07.03 | Особливості організації освітнього середовища в контексті НУШ | Переглянути | Завантажити |
3 | 04.03 – 07.03 | Еколого-збалансований розвиток Вінницької області в контексті НУШ | Переглянути | Завантажити |
4 | 04.03 – 07.03 | Особливості психолого-педагогічної взаємодії з сучасними підлітками | Переглянути | Завантажити |
5 | 04.03 – 07.03 | Розвиток фахової і здоров’язбережувальної компетентностей вчителя | Переглянути | Завантажити |
6 | 04.03 – 07.03 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Переглянути | Завантажити |
7 | 11.03 – 14.03 | Сучасна історична й публіцистична література у застосуванні до курсу історії в НУШ | Переглянути | Завантажити |
8 | 11.03 – 14.03 | Розвиток конфліктологічної компетентності: технології посередництва, медіації в освітньому процесі | Переглянути | Завантажити |
9 | 11.03 – 14.03 | Ігрові технології з розвитку навичок критичного і креативного мислення в учасників освітнього процесу | Переглянути | Завантажити |
10 | 11.03 – 14.03 | Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі | Переглянути | Завантажити |
11 | 11.03 – 14.03 | Інновації на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури | Переглянути | Завантажити |
12 | 11.03 – 14.03 | Особливості організації корекційної роботи з розвитку сенсорної сфери дитини з психофізичними порушеннями | Переглянути | Завантажити |
13 | 18.03 – 21.03 | Автономія закладу освіти: виклики та перспективи | Переглянути | Завантажити |
14 | 18.03 – 21.03 | Емоційна підтримка. Стрес та стресостійкість у педагогічній професії | Переглянути | Завантажити |
15 | 18.03 – 21.03 | Цифрові інструменти сучасного педагога | Переглянути | Завантажити |
16 | 18.03 – 21.03 | Комунікативна компетентність сучасного педагога: педагогічна риторика, культура мовлення, красномовство | Переглянути | Завантажити |
17 | 18.03 – 21.03 | Класний керівник у сучасному освітньому процесі: плекаємо стійкість | Переглянути | Завантажити |
18 | 18.03 – 21.03 | Організація ефективного навчання на уроках хімії Нової української школи | Переглянути | Завантажити |
19 | 18.03 – 21.03 | Мультимедійний освітній програмний кейс вчителя НУШ | Переглянути | Завантажити |
20 | 18.03 – 21.03 | Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу | Переглянути | Завантажити |
21 | 25.03 – 28.03 | Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації | Переглянути | Завантажити |
22 | 25.03 – 28.03 | Професійні компетентності вчителів української словесності в підготовці учнів/учениць до НМТ/ЗНО з української мови і літератури | Переглянути | Завантажити |
23 | 25.03 – 28.03 | Імплементація інноваційних методів навчання в освітній процес на уроках іноземних мов | Переглянути | Завантажити |
24 | 25.03 – 28.03 | Аналіз художнього літературного твору в шкільній практиці | Переглянути | Завантажити |
25 | 25.03 – 28.03 | Цікава фізкультура як бренд Нової української школи | Переглянути | Завантажити |
26 | 25.03 – 28.03 | Реалізація ідей НУШ при навчанні біології та хімії у 7 класі базової школи (2024/2025 н.р.) | Переглянути | Завантажити |
27 | 25.03 – 28.03 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Переглянути | Завантажити |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Список | Свідоцтва |
---|---|---|---|---|
1 | 01.04 – 04.04 | Екологічна освіта і виховання в контексті НУШ | Переглянути | Завантажити |
2 | 01.04 – 04.04 | Психолого-педагогічний супровід і підтримка учасників освітнього процесу | Переглянути | Завантажити |
3 | 01.04 – 04.04 | Педагогічна майстерня: сучасний урок технологій | Переглянути | Завантажити |
4 | 01.04 – 04.04 | Особливості організації освітнього середовища в контексті НУШ | Переглянути | Завантажити |
5 | 01.04 – 04.04 | Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі | Переглянути | Завантажити |
6 | 01.04 – 04.04 | Особливості сучасного уроку біології в контексті НУШ: вимоги та принципи організації (2024/2025 н.р.) | Переглянути | Завантажити |
7 | 08.04 – 11.04 | Аспекти усного і писемного ділового мовлення. Корпоративна етика | Переглянути | Завантажити |
8 | 08.04 – 11.04 | Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі | Переглянути | Завантажити |
9 | 08.04 – 11.04 | Інновації на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури | Переглянути | Завантажити |
10 | 08.04 – 11.04 | Імплементація інноваційних методів навчання в освітній процес на уроках іноземних мов | Переглянути | Завантажити |
11 | 08.04 – 11.04 | Мистецтво роботи з батьками в сучасних освітніх реаліях | Переглянути | Завантажити |
12 | 08.04 – 11.04 | Організація ефективного навчання на уроках хімії у Новій українській школі | Переглянути | Завантажити |
13 | 08.04 – 11.04 | Елементи програмування GeoGebra Script для створення динамічних математичних моделей. Мова програмування JavaScript | Переглянути | Завантажити |
14 | 08.04 – 11.04 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Переглянути | Завантажити |
15 | 15.04 – 18.04 | Комунікативна компетентність сучасного педагога: педагогічна риторика, культура мовлення, красномовство | Переглянути | Завантажити |
16 | 15.04 – 18.04 | Використання інноваційних методів навчання в умовах європейських інтеграційних процесів | Переглянути | Завантажити |
17 | 15.04 – 18.04 | Формування цінностей та компетентностей учнів засобами словесності в контексті Концепції «Нова українська школа» | Переглянути | Завантажити |
18 | 15.04 – 18.04 | Цікава фізкультура як бренд Нової української школи | Переглянути | Завантажити |
19 | 22.04 – 25.04 | Профілактика професійного вигорання в умовах освітнього процесу: розвиток стресостійкості, емоційної компетентності | Переглянути | Завантажити |
20 | 22.04 – 25.04 | Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації | Переглянути | Завантажити |
21 | 22.04 – 25.04 | Професійні компетентності вчителів української словесності в підготовці учнів/учениць до НМТ/ЗНО з української мови і літератури | Переглянути | Завантажити |
22 | 22.04 – 25.04 | Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу | Переглянути | Завантажити |
23 | 22.04 – 25.04 | Класний керівник в сучасних освітніх реаліях | Переглянути | Завантажити |
24 | 22.04 – 25.04 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Переглянути | Завантажити |
25 | 29.04 – 02.05 | Особливості організації корекційної роботи з розвитку сенсорної сфери дитини з психофізичними порушеннями | Переглянути | Завантажити |
26 | 29.04 – 02.05 | Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі сучасного закладу освіти | Переглянути | Завантажити |
27 | 29.04 – 02.05 | Основи ІКТ в професійній діяльності педагогічних працівників | Переглянути | Завантажити |
28 | 29.04 – 02.05 | Фізична реабілітація та здоров’язбережувальні технології: проблеми, реалії та перспективи | Переглянути | Завантажити |
29 | 29.04 – 02.05 | Організація ефективного навчання у Новій українській школі | Переглянути | Завантажити |
30 | 29.04 – 02.05 | Особливості викладання інтегрованого курсу «Мистецтво» в початкових класах в контексті вимог Концепції Нової української школи | Переглянути | Завантажити |