VT Wedding - шаблон joomla Mp3
Mobile menu

Екологія

Список виданих документів Тематичні курси. Інклюзія (15 год)

Фахові курси Авторські та тематичні курси Тематичні курси. Психологія (15 год) Тематичні курси. Інклюзія (15 год)

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 15.01 – 16.01 Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в закладі освіти з інклюзивним навчанням Переглянути Завантажити
2 18.01 – 19.01 Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в закладі освіти з інклюзивним навчанням Переглянути Завантажити
3 22.01 – 23.01 Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі Переглянути Завантажити
4 25.01 – 26.01 Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі Переглянути Завантажити
5 25.01 – 26.01 Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Наказ Свідоцтва
1 12.02 – 13.02 Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі Переглянути Завантажити
2 15.02 – 16.02 Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі Переглянути Завантажити
3 15.02 – 16.02 Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
4 26.02 – 27.02 Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в закладі освіти з інклюзивним навчанням Переглянути Завантажити
5 29.02 – 01.03 Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в закладі освіти з інклюзивним навчанням Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 07.03 – 08.03 Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
2 21.03 – 22.03 Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 08.04 – 09.04 Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі Переглянути Завантажити
2 11.04 – 12.04 Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі Переглянути Завантажити
3 18.04 – 19.04 Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 13.05 – 14.05 Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі Переглянути Завантажити
2 16.05 – 17.05 Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі Переглянути Завантажити
3 16.05 – 17.05 Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
4 23.05 – 24.05 Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 03.06 – 04.06 Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі Переглянути Завантажити
2 06.06 – 07.06 Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі Переглянути Завантажити
3 17.06 – 18.06 Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
4 20.06 – 21.06 Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
5 27.06 – 28.06 Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 02.09 – 03.09 Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в закладі освіти з інклюзивним навчанням Переглянути Завантажити
2 12.09 – 13.09 Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в закладі освіти з інклюзивним навчанням Переглянути Завантажити
3 19.09 – 20.09 Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
4 23.09 – 24.09 Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в закладі освіти з інклюзивним навчанням Переглянути Завантажити
5 26.09 – 27.09 Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в закладі освіти з інклюзивним навчанням Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 07.10 – 08.10 Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі Переглянути Завантажити
2 10.10 – 11.10 Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі Переглянути Завантажити
3 17.10 – 18.10 Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 04.11 – 05.11 Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі Переглянути Завантажити
2 07.11 – 12.11 Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі Переглянути Завантажити
3 14.11 – 15.11 Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 05.12 – 06.12 Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити

Список виданих документів Тематичні курси. Психологія (15 год)

Фахові курси Авторські та тематичні курси Тематичні курси. Психологія (15 год) Тематичні курси. Інклюзія (15 год)

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 11.01 – 12.01 Психологічна підтримка учасників освітнього процесу Переглянути Завантажити
2 22.01 – 23.01 Психологічна допомога учасникам освітнього процесу в кризових умовах Переглянути Завантажити
3 29.01 – 30.01 Психологічна підтримка учасників освітнього процесу Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Наказ Свідоцтва
1 05.02 – 06.02 Психологічна підтримка учасників освітнього процесу Переглянути Завантажити
2 12.02 – 13.02 Психологічна допомога учасникам освітнього процесу в кризових умовах Переглянути Завантажити
3 19.02 – 20.02 Психологічна допомога учасникам освітнього процесу в кризових умовах Переглянути Завантажити
4 19.02 – 20.02 Психологічна підтримка учасників освітнього процесу Переглянути Завантажити
5 22.02 – 23.02 Психологічна підтримка учасників освітнього процесу у подоланні стресу за програмою «Діти і війна: навчання технік зцілення» Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 04.03 – 05.03 Психологічна підтримка учасників освітнього процесу у подоланні стресу за програмою «Діти і війна: навчання технік зцілення» Переглянути Завантажити
2 04.03 – 05.03 Психологічна підтримка учасників освітнього процесу Переглянути Завантажити
3 11.03 – 12.03 Психологічна підтримка учасників освітнього процесу Переглянути Завантажити
4 18.03 – 19.03 Психологічна допомога учасникам освітнього процесу в кризових умовах Переглянути Завантажити
5 21.03 – 22.03 Психоемоційна підтримка учасників освітнього процесу: практикум для зміцнення власних ресурсів Переглянути Завантажити
6 25.03 – 26.03 Психологічна підтримка учасників освітнього процесу Переглянути Завантажити
7 28.03 – 29.03 Психологічна підтримка учасників освітнього процесу Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 01.04 – 02.04 Психологічна допомога учасникам освітнього процесу в кризових умовах Переглянути Завантажити
2 04.04 – 05.04 Психологічна підтримка учасників освітнього процесу у подоланні стресу за програмою «Діти і війна: навчання технік зцілення» Переглянути Завантажити
3 11.04 – 12.04 Психоемоційна підтримка учасників освітнього процесу: практикум для зміцнення власних ресурсів Переглянути Завантажити
4 15.04 – 16.04 Психологічна допомога учасникам освітнього процесу в кризових умовах Переглянути Завантажити
5 15.04 – 16.04 Психологічна підтримка учасників освітнього процесу Переглянути Завантажити
6 22.04 – 23.04 Психологічна підтримка учасників освітнього процесу Переглянути Завантажити
7 29.04 – 30.04 Психологічна підтримка учасників освітнього процесу Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 13.05 – 14.05 Психологічна допомога учасникам освітнього процесу в кризових умовах Переглянути Завантажити
2 20.05 – 21.05 Психологічна підтримка учасників освітнього процесу Переглянути Завантажити
3 27.05 – 28.05 Психологічна підтримка учасників освітнього процесу Переглянути Завантажити
4 30.05 – 31.05 Психологічна підтримка учасників освітнього процесу у подоланні стресу за програмою «Діти і війна: навчання технік зцілення» Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 03.06 – 04.06 Психологічна підтримка учасників освітнього процесу Переглянути Завантажити
2 10.06 – 11.06 Психологічна допомога учасникам освітнього процесу в кризових умовах Переглянути Завантажити
3 13.06 – 14.06 Психологічна підтримка учасників освітнього процесу у подоланні стресу за програмою «Діти і війна: навчання технік зцілення» Переглянути Завантажити
4 20.06 – 21.06 Психоемоційна підтримка учасників освітнього процесу: практикум для зміцнення власних ресурсів Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 05.09 – 06.09 Психологічна допомога учасникам освітнього процесу в кризових умовах Переглянути Завантажити
2 05.09 – 06.09 Психологічна підтримка учасників освітнього процесу Переглянути Завантажити
3 16.09 – 17.09 Психологічна допомога учасникам освітнього процесу в кризових умовах Переглянути Завантажити
4 19.09 – 20.09 Психоемоційна підтримка учасників освітнього процесу: практикум для зміцнення власних ресурсів Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 03.10 – 04.10 Психоемоційна підтримка учасників освітнього процесу: практикум для зміцнення власних ресурсів Переглянути Завантажити
2 03.10 – 04.10 Психологічна допомога учасникам освітнього процесу в кризових умовах Переглянути Завантажити
3 14.10 – 15.10 Психологічна допомога учасникам освітнього процесу в кризових умовах Переглянути Завантажити
4 21.10 – 22.10 Психологічна підтримка учасників освітнього процесу Переглянути Завантажити
5 24.10 – 25.10 Психоемоційна підтримка учасників освітнього процесу: практикум для зміцнення власних ресурсів Переглянути Завантажити
6 28.10 – 29.10 Психологічна підтримка учасників освітнього процесу Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 11.11 – 12.11 Психологічна допомога учасникам освітнього процесу в кризових умовах Переглянути Завантажити
2 25.11 – 26.11 Психологічна підтримка учасників освітнього процесу Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 02.12 – 03.12 Психологічна допомога учасникам освітнього процесу в кризових умовах Переглянути Завантажити
2 09.12 – 10.12 Психологічна підтримка учасників освітнього процесу Переглянути Завантажити

Освіта дорослих

Фахові курси Авторські та тематичні курси Освіта дорослих

Дата Назва курсу Свідоцтва
1 15.08.2023 Вебінар-практикум «Опановуємо правильну вимову й наголошення слів» Завантажити
2 17.08.2023 Майстер-клас «Комунікативні ігри: легко про ефективну комунікацію» Завантажити
3 22.08.2023 Вебінар-практикум «Долаємо найпоширеніші помилки у своєму мовленні» Завантажити
4 05.09.2023 Вебінар-практикум «Український правопис редакції 2019 року в дії» Завантажити
5 15.09.2023 Вебінар-практикум «Мова на часі: переходь на досконалу українську» Завантажити
6 22.09.2023 Вебінар-практикум «Опанування нормами сучасної української ділової мови» Завантажити
7 29.09.2023 Вебінар-практикум «Грамотне мовлення – грамотний фахівець» Завантажити
8 06.10.2023 Вебінар-практикум «Розвиток соціальних умінь і навичок. Публічне мовлення фахівця» Завантажити
9 13.10.2023 Вебінар-практикум «Основи публічної онлайн-комунікації» Завантажити

Авторські та тематичні курси 2023 рік

Фахові курси Авторські та тематичні курси Освіта дорослих

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 09.01 – 12.01 Професійні компетентності вчителів української словесності в підготовці учнів до НМТ / ЗНО з української мови та літератури Переглянути Завантажити
2 09.01 – 12.01 Медіаграмотність під час та після війни. Як управляти інформаційним потоком Переглянути Завантажити
3 09.01 – 12.01 Використання інноваційних методів навчання в умовах європейських інтеграційних процесів Переглянути Завантажити
4 09.01 – 12.01 Основи морфофізіології серцево-судинної системи та збереження кардіологічного і духовного здоров’я Переглянути Завантажити
5 16.01 – 19.01 Виникнення й еволюція українства з найдавніших часів до сьогодення Переглянути Завантажити
6 16.01 – 19.01 Основи ІКТ в професійній діяльності педагогічних працівників Переглянути Завантажити
7 16.01 – 19.01 Мистецтво роботи з батьками в сучасних освітніх реаліях Переглянути Завантажити
8 16.01 – 19.01 Комунікативна компетентність сучасного педагога: педагогічна риторика, культура мовлення, красномовство Переглянути Завантажити
9 23.01 – 26.01 Професійні компетентності вчителів української словесності в підготовці учнів до НМТ / ЗНО з української мови та літератури Переглянути Завантажити
10 23.01 – 26.01 Психологія партнерства як основа безпечного освітнього середовища Переглянути Завантажити
11 23.01 – 26.01 Класний керівник у сучасних освітніх реаліях Переглянути Завантажити
12 23.01 – 26.01 Особливості організації корекційної роботи з розвитку сенсорної сфери дитини з психофізичними порушеннями Переглянути Завантажити
13 23.01 – 26.01 Олімпіадні задачі з інформаційних технологій (Word, Excel, PowerPoint, Access) Переглянути Завантажити
14 23.01 – 26.01 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
15 30.01 – 02.02 Хмарні сервіси у роботі сучасного педагога Переглянути Завантажити
16 30.01 – 02.02 Організація музично-ігрової діяльності з дітьми в контексті наступності дошкільної та початкової освіти за вимогами НУШ Переглянути Завантажити
17 30.01 – 02.02 Педагогічний вимір профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру Переглянути Завантажити
18 30.01 – 02.02 Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі Переглянути Завантажити
19 30.01 – 02.02 Елементи програмування GeoGebra Script для створення динамічних математичних моделей. Мова програмування JavaScript Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Наказ Свідоцтва
1 06.02 – 09.02 Використання інноваційних технологій навчання в освітньому процесі НУШ Переглянути Завантажити
2 06.02 – 09.02 Тренінг за методикою Інтел "Навчання для майбутнього" (ІКТ у навчальних проєктах) Переглянути Завантажити
3 06.02 – 09.02 Професійні компетентності вчителів української словесності в підготовці учнів до НМТ / ЗНО з української мови та літератури Переглянути Завантажити
4 06.02 – 09.02 Емоційна підтримка. Стрес та стресостійкість у педагогічній професії Переглянути Завантажити
5 06.02 – 09.02 Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу Переглянути Завантажити
6 06.02 – 09.02 Імідж педагога: від стереотипів до інновацій Переглянути Завантажити
7 06.02 – 09.02 Профілактика професійного вигорання в умовах освітнього процесу Переглянути Завантажити
8 06.02 – 09.02 Особливості викладання інтегрованого курсу «Мистецтво» в початкових класах в контексті вимог Концепції Нової української школи Переглянути Завантажити
9 06.02 – 09.02 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
10 13.02 – 16.02 Сучасна історична й публіцистична література у застосуванні до курсу історії в НУШ Переглянути Завантажити
11 13.02 – 16.02 Організація дистанційного навчання педагогічних працівників Переглянути Завантажити
12 13.02 – 16.02 Медіаграмотність під час та після війни. Як управляти інформаційним потоком Переглянути Завантажити
13 13.02 – 16.02 Удосконалення фахової і психологічної компетентностей вчителя основ здоров’я Переглянути Завантажити
14 13.02 – 16.02 Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі Переглянути Завантажити
15 13.02 – 16.02 Удосконалення мовленнєвої компетентності вчителя – шлях до створення грамотного освітнього середовища НУШ Переглянути Завантажити
16 13.02 – 16.02 Мультимедійний освітній програмний кейс вчителя НУШ Переглянути Завантажити
17 13.02 – 16.02 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
18 20.02 – 23.02 Психологія партнерства як основа безпечного освітнього середовища Переглянути Завантажити
19 20.02 – 23.02 Особливості організацій освітнього середовища в контексті НУШ Переглянути Завантажити
20 20.02 – 23.02 Еколого-збалансований розвиток Вінницької області в контексті НУШ Переглянути Завантажити
21 20.02 – 23.02 Особливості психолого-педагогічної взаємодії з сучасними підлітками Переглянути Завантажити
22 20.02 – 23.02 Особливості організації корекційної роботи з розвитку сенсорної сфери дитини з психофізичними порушеннями Переглянути Завантажити
23 20.02 – 23.02 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
24 27.02 – 02.03 Цифрові інструменти сучасного педагога Переглянути Завантажити
25 27.02 – 02.03 Мовленнєві компетентності педагогічних працівників у контексті НУШ Переглянути Завантажити
26 27.02 – 02.03 Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації Переглянути Завантажити
27 27.02 – 02.03 Комунікативна компетентність сучасного педагога: педагогічна риторика, культура мовлення, красномовство Переглянути Завантажити
28 27.02 – 02.03 Педагогічна майстерня: сучасний урок технологій Переглянути Завантажити
29 27.02 – 02.03 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 06.03 – 09.03 Гео- та зовнішньополітичний контекст історичного буття України Переглянути Завантажити
2 06.03 – 09.03 Цифрові інструменти сучасного педагога Переглянути Завантажити
3 06.03 – 09.03 Мистецтво роботи з батьками в сучасних освітніх реаліях Переглянути Завантажити
4 06.03 – 09.03 Імплементація інноваційних методів навчання в освітній процес на уроках іноземних мов Переглянути Завантажити
5 06.03 – 09.03 Розвиток здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури як основа його професійного вдосконалення Переглянути Завантажити
6 06.03 – 09.03 Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі Переглянути Завантажити
7 06.03 – 09.03 Scratch - перша сходинка до мистецтва програмування Переглянути Завантажити
8 13.03 – 16.03 Основи ІКТ в професійній діяльності педагогічних працівників Переглянути Завантажити
9 13.03 – 16.03 Використання інноваційних технологій навчання в освітньому процесі НУШ Переглянути Завантажити
10 13.03 – 16.03 Професійні компетентності вчителів української словесності в підготовці учнів до НМТ / ЗНО з української мови та літератури Переглянути Завантажити
11 13.03 – 16.03 Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу Переглянути Завантажити
12 13.03 – 16.03 Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі Переглянути Завантажити
13 13.03 – 16.03 Класний керівник у сучасному освітньому процесі Переглянути Завантажити
14 13.03 – 16.03 Основні аспекти проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки дитини. Корекція розвитку Переглянути Завантажити
15 20.03 – 23.03 Психологія партнерства як основа безпечного освітнього середовища Переглянути Завантажити
16 20.03 – 23.03 Екологічна освіта і виховання в контексті НУШ Переглянути Завантажити
17 20.03 – 23.03 Ігрові технології з розвитку навичок критичного і креативного мислення в учасників освітнього процесу Переглянути Завантажити
18 20.03 – 23.03 Особливості організацій освітнього середовища в контексті НУШ Переглянути Завантажити
19 20.03 – 23.03 Емоційна підтримка. Стрес та стресостійкість у педагогічній професії Переглянути Завантажити
20 20.03 – 23.03 Формування цінностей учнів засобами словесності в контексті Концепції «Нова українська школа» Переглянути Завантажити
21 20.03 – 23.03 Мова програмування Python як шлях до опанування новітніх технологій Переглянути Завантажити
22 27.03 – 30.03 Хмарні сервіси у роботі сучасного педагога Переглянути Завантажити
23 27.03 – 30.03 Профілактика психотичних і не психотичних порушень в освітньому процесі Переглянути Завантажити
24 27.03 – 30.03 Імідж педагога: від стереотипів до інновацій Переглянути Завантажити
25 27.03 – 30.03 Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації Переглянути Завантажити
26 27.03 – 30.03 Інновації на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури Переглянути Завантажити
27 27.03 – 30.03 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 03.04 – 06.04 Використання інноваційних технологій навчання в освітньому процесі НУШ Переглянути Завантажити
2 03.04 – 06.04 Організація дистанційного навчання педагогічних працівників Переглянути Завантажити
3 03.04 – 06.04 Психолого-педагогічний супровід і підтримка учасників освітнього процесу в контексті НУШ Переглянути Завантажити
4 03.04 – 06.04 Мовленнєві компетентності педагогічних працівників у контексті НУШ Переглянути Завантажити
5 03.04 – 06.04 Медіаграмотність під час та після війни. Як управляти інформаційним потоком Переглянути Завантажити
6 03.04 – 06.04 Використання інноваційних методів навчання в умовах європейських інтеграційних процесів Переглянути Завантажити
7 03.04 – 06.04 Steаm та робототехніка як невід‘ємні складові НУШ Переглянути Завантажити
8 03.04 – 06.04 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
9 03.04 – 06.04 Особливості організації корекційної роботи з розвитку сенсорної сфери дитини з психофізичними порушеннями Переглянути Завантажити
10 10.04 – 13.04 Автономія закладу освіти: виклики та перспективи Переглянути Завантажити
11 10.04 – 13.04 Цифрові інструменти сучасного педагога Переглянути Завантажити
12 10.04 – 13.04 Класний керівник у сучасних освітніх реаліях Переглянути Завантажити
13 10.04 – 13.04 Розвиток фахової і здоров’язбережувальної компетентностей вчителя Переглянути Завантажити
14 10.04 – 13.04 Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі Переглянути Завантажити
15 10.04 – 13.04 Педагогічна майстерня: сучасний урок технологій Переглянути Завантажити
16 10.04 – 13.04 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
17 17.04 – 20.04 Історія повсякдення – складова сучасного курсу історії України Переглянути Завантажити
18 17.04 – 20.04 Цифрове портфоліо сучасного вчителя Переглянути Завантажити
19 17.04 – 20.04 Екологічна освіта і виховання в контексті НУШ Переглянути Завантажити
20 17.04 – 20.04 Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі Переглянути Завантажити
21 17.04 – 20.04 Профілактика професійного вигорання в умовах освітнього процесу Переглянути Завантажити
22 17.04 – 20.04 Аналіз художнього літературного твору в шкільній практиці Переглянути Завантажити
23 24.04 – 27.04 Психологія партнерства як основа безпечного освітнього середовища Переглянути Завантажити
24 24.04 – 27.04 Використання інноваційних технологій навчання в освітньому процесі НУШ Переглянути Завантажити
25 24.04 – 27.04 Мовно-комунікативна компетентність педагогів у контексті їхніх професійних компетентностей Переглянути Завантажити
26 24.04 – 27.04 Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу Переглянути Завантажити
27 24.04 – 27.04 Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації Переглянути Завантажити
28 24.04 – 27.04 Інфомедійна грамотність сучасного вчителя-філолога в умовах цифрової освіти Переглянути Завантажити
29 24.04 – 27.04 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 01.05 – 04.05 Основи ІКТ в професійній діяльності педагогічних працівників Переглянути Завантажити
2 01.05 – 04.05 Використання інноваційних методів навчання в умовах європейських інтеграційних процесів Переглянути Завантажити
3 01.05 – 04.05 Людина в дзеркалі системного та нейробіологічного підходів: культурно-освітній вимір Переглянути Завантажити
4 01.05 – 04.05 Удосконалення мовленнєвої компетентності вчителя – шлях до створення грамотного освітнього середовища НУШ Переглянути Завантажити
5 01.05 – 04.05 Елементи програмування GeoGebra Script для створення динамічних математичних моделей. Мова програмування JavaScript Переглянути Завантажити
6 01.05 – 04.05 Особливості викладання інтегрованого курсу «Мистецтво» в початкових класах в контексті вимог Концепції Нової української школи Переглянути Завантажити
7 15.05 – 18.05 Хмарні сервіси у роботі сучасного педагога Переглянути Завантажити
8 15.05 – 18.05 Психолого-педагогічний супровід і підтримка учасників освітнього процесу в контексті НУШ Переглянути Завантажити
10 15.05 – 18.05 Особливості організації корекційної роботи з розвитку сенсорної сфери дитини з психофізичними порушеннями Переглянути Завантажити
11 15.05 – 18.05 Інновації на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури Переглянути Завантажити
12 15.05 – 18.05 НУШ: реалізація ключової компетентності «підприємництво і підприємливість» при викладанні навчальних предметів Переглянути Завантажити
13 22.05 – 25.05 Виникнення й еволюція українства з найдавніших часів до сьогодення Переглянути Завантажити
14 22.05 – 25.05 Екологічна освіта і виховання в контексті НУШ Переглянути Завантажити
15 22.05 – 25.05 Психологія партнерства як основа безпечного освітнього середовища Переглянути Завантажити
16 22.05 – 25.05 Особливості організацій освітнього середовища в контексті НУШ Переглянути Завантажити
17 22.05 – 25.05 Емоційна підтримка. Стрес та стресостійкість у педагогічній професії Переглянути Завантажити
18 22.05 – 25.05 Інфомедійна грамотність сучасного вчителя-філолога в умовах цифрової освіти Переглянути Завантажити
19 22.05 – 25.05 Мобільні додатки в освітньому процесі вчителя Переглянути Завантажити
20 22.05 – 25.05 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
21 29.05 – 01.06 Впровадження steam-освіти у викладання природничих дисциплін на засадах екологічної естетики Переглянути Завантажити
22 29.05 – 01.06 Цифрові інструменти сучасного педагога Переглянути Завантажити
23 29.05 – 01.06 Використання інноваційних технологій навчання в освітньому процесі НУШ Переглянути Завантажити
24 29.05 – 01.06 Формування соціально-побутової самостійності у дітей з порушеннями психофізичного розвитку Переглянути Завантажити
25 29.05 – 01.06 Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації Переглянути Завантажити
26 29.05 – 01.06 Імплементація інноваційних методів навчання в освітній процес на уроках іноземних мов Переглянути Завантажити
27 29.05 – 01.06 НУШ: Фінансова грамотність як ключова компетентність Переглянути Завантажити
28 25.05 Нова українська школа: навчання/знання про Голодомор та інші геноциди Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 05.06 – 08.06 Цифрові інструменти сучасного педагога Переглянути Завантажити
2 05.06 – 08.06 Розвиток конфліктологічної компетентності, технологія медіації у вирішенні конфліктів Переглянути Завантажити
3 05.06 – 08.06 Ігрові технології з розвитку навичок критичного і креативного мислення в учасників освітнього процесу Переглянути Завантажити
4 05.06 – 08.06 Особливості психолого-педагогічної взаємодії з сучасними підлітками Переглянути Завантажити
5 05.06 – 08.06 Науково-методична та інноваційна складова вивчення економічної і соціальної географії Переглянути Завантажити
6 05.06 – 08.06 Аналіз художнього літературного твору в шкільній практиці Переглянути Завантажити
7 05.06 – 08.06 Інновації на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури Переглянути Завантажити
8 05.06 – 08.06 Особливості навчання інтегрованого курсу природничої освітньої галузі: від модельних навчальних програм до практики втілення Переглянути Завантажити
9 05.06 – 08.06 Особливості викладання інтегрованого курсу «Мистецтво» в початкових класах в контексті вимог Концепції Нової української школи Переглянути Завантажити
10 05.06 – 08.06 Основи біомеханіки та збереження здоров'я опорно-рухового апарату Переглянути Завантажити
11 12.06 – 15.06 Сучасна історична й публіцистична література у застосуванні до курсу історії в НУШ Переглянути Завантажити
12 12.06 – 15.06 Психологія партнерства як основа безпечного освітнього середовища Переглянути Завантажити
13 12.06 – 15.06 Використання інноваційних технологій навчання в освітньому процесі НУШ Переглянути Завантажити
14 12.06 – 15.06 Класний керівник у сучасних освітніх реаліях Переглянути Завантажити
15 12.06 – 15.06 Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі Переглянути Завантажити
16 19.06 – 22.06 Автономія закладу освіти: виклики та перспективи Переглянути Завантажити
17 19.06 – 22.06 Психоісторичні та геополітичні виміри пізнання історії: культурно-освітній аспект Переглянути Завантажити
18 19.06 – 22.06 Імідж педагога: від стереотипів до інновацій Переглянути Завантажити
19 19.06 – 22.06 Мультимедійний освітній програмний кейс вчителя НУШ Переглянути Завантажити
20 19.06 – 22.06 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
21 26.06 – 29.06 Еколого-збалансований розвиток Вінницької області в контексті НУШ Переглянути Завантажити
22 26.06 – 29.06 Емоційна підтримка. Стрес та стресостійкість у педагогічній професії Переглянути Завантажити
23 26.06 – 29.06 Профілактика професійного вигорання в умовах освітнього процесу Переглянути Завантажити
24 26.06 – 29.06 Особливості викладання предмету «Технології» в 5 класі НУШ: теоретичний та практичний аспекти Переглянути Завантажити
25 26.06 – 29.06 Формування цінностей учнів засобами словесності в контексті Концепції «Нова українська школа» Переглянути Завантажити
26 26.06 – 29.06 STEM - освіта як одна із складових реалізації Концепції «Нова українська школа». STEM - компетентність вчителя математики Переглянути Завантажити
27 26.06 – 29.06 Особливості викладання фізичної культури в початкових класах в контексті НУШ Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 03.07 – 06.07 Мистецтво роботи з батьками в сучасних освітніх реаліях Переглянути Завантажити
2 03.07 – 06.07 Організація музично-ігрової діяльності з дітьми в контексті наступності дошкільної та початкової освіти за вимогами НУШ Переглянути Завантажити
3 03.07 – 06.07 Науково-методична та інноваційна складова вивчення економічної і соціальної географії Переглянути Завантажити
4 03.07 – 06.07 Мультимедійний освітній програмний кейс вчителя НУШ Переглянути Завантажити
5 03.07 – 06.07 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
6 10.07 – 13.07 Особливості викладання предмету «Технології» в 5 класі НУШ: теоретичний та практичний аспекти Переглянути Завантажити
7 10.07 – 13.07 Розвиток здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури як основа його професійного вдосконалення Переглянути Завантажити
8 10.07 – 13.07 Класний керівник у сучасному освітньому процесі Переглянути Завантажити
9 10.07 – 13.07 Scratch - перша сходинка до мистецтва програмування Переглянути Завантажити
10 10.07 – 13.07 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 25.08-28.08 Актуальні питання підготовки вчителів й учнів до ЗНО з української мови Переглянути Завантажити
2 28.08-31.08 Мобільні додатки в освітньому процесі вчителя Переглянути Завантажити
3 28.08-31.08 Моделювання індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
4 28.08-31.08 Основи ІКТ в професійній діяльності педагогічних працівників Переглянути Завантажити
5 28.08-31.08 Особливості психолого-педагогічної взаємодії з сучасними підлітками Переглянути Завантажити

-->

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 04.09 – 07.09 Організація дистанційного навчання педагогічних працівників Переглянути Завантажити
2 04.09 – 07.09 Імплементація інноваційних методів навчання в освітній процес на уроках іноземних мов Переглянути Завантажити
3 04.09 – 07.09 Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі Переглянути Завантажити
4 04.09 – 07.09 Специфіка роботи асистента вчителя Переглянути Завантажити
5 04.09 – 07.09 Особливості психолого-педагогічної взаємодії з сучасними підлітками Переглянути Завантажити
6 11.09 – 14.09 Цифрові інструменти сучасного педагога Переглянути Завантажити
7 11.09 – 14.09 Імідж педагога: від стереотипів до інновацій Переглянути Завантажити
8 11.09 – 14.09 Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі Переглянути Завантажити
9 11.09 – 14.09 Особливості викладання предмету «Технології» в 5 класі НУШ: теоретичний та практичний аспекти Переглянути Завантажити
10 11.09 – 14.09 Специфіка роботи асистента вчителя Переглянути Завантажити
11 18.09 – 21.09 Автономія закладу освіти: виклики та перспективи Переглянути Завантажити
12 18.09 – 21.09 Цифрове портфоліо сучасного вчителя Переглянути Завантажити
12 18.09 – 21.09 Ігрові технології з розвитку навичок критичного і креативного мислення в учасників освітнього процесу Переглянути Завантажити
14 18.09 – 21.09 Медіаграмотність під час та після війни. Як управляти інформаційним потоком Переглянути Завантажити
15 18.09 – 21.09 Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу Переглянути Завантажити
16 18.09 – 21.09 Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації Переглянути Завантажити
17 18.09 – 21.09 Удосконалення мовленнєвої компетентності вчителя – шлях до створення грамотного освітнього середовища НУШ Переглянути Завантажити
18 18.09 – 21.09 Підготовка учнів до складання ЗНО з математики Переглянути Завантажити
19 18.09 – 21.09 Специфіка роботи асистента вчителя Переглянути Завантажити
20 25.09 – 28.09 Впровадження steam-освіти у викладання природничих дисциплін на засадах екологічної естетики Переглянути Завантажити
21 25.09 – 28.09 Використання інноваційних технологій навчання в освітньому процесі НУШ Переглянути Завантажити
22 25.09 – 28.09 Хмарні сервіси у роботі сучасного педагога Переглянути Завантажити
23 25.09 – 28.09 Психолого-педагогічний супровід і підтримка учасників освітнього процесу в контексті НУШ Переглянути Завантажити
24 25.09 – 28.09 Мовленнєві компетентності педагогічних працівників у контексті НУШ Переглянути Завантажити
25 25.09 – 28.09 Емоційна підтримка. Стрес та стресостійкість у педагогічній професії Переглянути Завантажити
26 25.09 – 28.09 Особливості навчання інтегрованого курсу природничої освітньої галузі: від модельних навчальних програм до практики втілення Переглянути Завантажити
27 25.09 – 28.09 Мультимедійний освітній програмний кейс вчителя НУШ Переглянути Завантажити
28 25.09 – 28.09 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 02.10 – 05.10 Використання інноваційних технологій навчання в освітньому процесі НУШ Переглянути Завантажити
2 02.10 – 05.10 Цифрові інструменти сучасного педагога Переглянути Завантажити
3 02.10 – 05.10 Особливості організації корекційної роботи з розвитку сенсорної сфери дитини з психофізичними порушеннями Переглянути Завантажити
4 09.10 – 12.10 Використання інноваційних технологій навчання в освітньому процесі НУШ Переглянути Завантажити
5 09.10 – 12.10 Організація дистанційного навчання педагогічних працівників Переглянути Завантажити
6 09.10 – 12.10 Розвиток конфліктологічної компетентності, технологія медіації у вирішенні конфліктів Переглянути Завантажити
7 09.10 – 12.10 Мистецтво роботи з батьками в сучасних освітніх реаліях Переглянути Завантажити
8 09.10 – 12.10 Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі Переглянути Завантажити
9 09.10 – 12.10 Використання інноваційних методів навчання в умовах європейських інтеграційних процесів Переглянути Завантажити
10 09.10 – 12.10 Інновації на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури Переглянути Завантажити
11 09.10 – 12.10 Мова програмування Python як шлях до опанування новітніх технологій Переглянути Завантажити
12 09.10 – 12.10 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
13 16.10 – 19.10 Класний керівник у сучасних освітніх реаліях Переглянути Завантажити
14 16.10 – 19.10 Комунікативна компетентність сучасного педагога: педагогічна риторика, культура мовлення, красномовство Переглянути Завантажити
15 16.10 – 19.10 Педагогічний вимір профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру Переглянути Завантажити
16 16.10 – 19.10 Класний керівник у сучасному освітньому процесі Переглянути Завантажити
17 16.10 – 19.10 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
18 23.10 – 26.10 Особливості організацій освітнього середовища в контексті НУШ Переглянути Завантажити
19 23.10 – 26.10 Психолого-педагогічний супровід і підтримка учасників освітнього процесу в контексті НУШ Переглянути Завантажити
20 23.10 – 26.10 Валеологічні та екологічні аспекти формування здоров’язберігаючих компетентностей учнів в контексті НУШ Переглянути Завантажити
21 23.10 – 26.10 Мовленнєві компетентності педагогічних працівників у контексті НУШ Переглянути Завантажити
22 23.10 – 26.10 Науково-методична та інноваційна складова вивчення економічної і соціальної географії Переглянути Завантажити
23 23.10 – 26.10 Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу Переглянути Завантажити
24 23.10 – 26.10 Формування цінностей учнів засобами словесності в контексті Концепції «Нова українська школа» Переглянути Завантажити
25 23.10 – 26.10 Мобільні додатки в освітньому процесі вчителя Переглянути Завантажити
26 23.10 – 26.10 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
27 30.10 – 02.11 Класний керівник у сучасних освітніх реаліях Переглянути Завантажити
28 30.10 – 02.11 Розвиток здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури як основа його професійного вдосконалення Переглянути Завантажити
29 30.10 – 02.11 Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації Переглянути Завантажити
30 30.10 – 02.11 STEM - освіта як одна із складових реалізації Концепції «Нова українська школа». STEM - компетентність вчителя математики Переглянути Завантажити
31 30.10 – 02.11 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 06.11 – 09.11 Використання інноваційних технологій навчання в освітньому процесі НУШ Переглянути Завантажити
2 06.11 – 09.11 Особливості організації корекційної роботи з розвитку сенсорної сфери дитини з психофізичними порушеннями Переглянути Завантажити
3 06.11 – 09.11 Аналіз художнього літературного твору в шкільній практиці Переглянути Завантажити
4 06.11 – 09.11 Розвиток здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури як основа його професійного вдосконалення Переглянути Завантажити
5 06.11 – 09.11 Scratch - перша сходинка до мистецтва програмування Переглянути Завантажити
6 06.11 – 09.11 Вдосконалення володіння жестовою мовою Переглянути Завантажити
7 13.11 – 16.11 Психолого-педагогічний супровід і підтримка учасників освітнього процесу в контексті НУШ Переглянути Завантажити
8 13.11 – 16.11 Ігрові технології з розвитку навичок критичного і креативного мислення в учасників освітнього процесу Переглянути Завантажити
9 13.11 – 16.11 Мистецтво роботи з батьками в сучасних освітніх реаліях Переглянути Завантажити
10 13.11 – 16.11 Імплементація інноваційних методів навчання в освітній процес на уроках іноземних мов Переглянути Завантажити
11 13.11 – 16.11 Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі Переглянути Завантажити
12 13.11 – 16.11 Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі Переглянути Завантажити
13 13.11 – 16.11 Steаm та робототехніка як невід‘ємні складові НУШ Переглянути Завантажити
14 13.11 – 16.11 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
15 20.11 – 23.11 Екологічна освіта і виховання в контексті НУШ Переглянути Завантажити
16 20.11 – 23.11 Особливості організацій освітнього середовища в контексті НУШ Переглянути Завантажити
17 20.11 – 23.11 Професійні компетентності вчителів української словесності в підготовці учнів до НМТ / ЗНО з української мови та літератури Переглянути Завантажити
18 20.11 – 23.11 Особливості психолого-педагогічної взаємодії з сучасними підлітками Переглянути Завантажити
19 20.11 – 23.11 Міжнародне гуманітарне право та національне законодавство у формуванні громадянської компетентності в НУШ Переглянути Завантажити
20 20.11 – 23.11 Інновації на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури Переглянути Завантажити
21 20.11 – 23.11 Профілактика професійного вигорання в умовах освітнього процесу Переглянути Завантажити
22 20.11 – 23.11 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
23 27.11 – 30.11 Автономія закладу освіти: виклики та перспективи Переглянути Завантажити
24 27.11 – 30.11 Комунікативна компетентність сучасного педагога: педагогічна риторика, культура мовлення, красномовство Переглянути Завантажити
25 27.11 – 30.11 Педагогічна майстерня: сучасний урок технологій Переглянути Завантажити
26 27.11 – 30.11 Підготовка учнів до складання ЗНО з математики Переглянути Завантажити
27 27.11 – 30.11 Мобільні додатки в освітньому процесі вчителя Переглянути Завантажити
28 27.11 – 30.11 Особливості викладання фізичної культури в початкових класах в контексті НУШ Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 04.12 – 07.12 Класний керівник у сучасному освітньому процесі Переглянути Завантажити
2 04.12 – 07.12 Використання інноваційних методів навчання в умовах європейських інтеграційних процесів Переглянути Завантажити
3 04.12 – 07.12 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
4 04.12 – 07.12 Емоційна підтримка. Стрес та стресостійкість у педагогічній професії Переглянути Завантажити
5 11.12 – 14.12 Історія повсякдення – складова сучасного курсу історії України Переглянути Завантажити
6 11.12 – 14.12 Впровадження steam-освіти у викладання природничих дисциплін на засадах екологічної естетики Переглянути Завантажити
7 11.12 – 14.12 Інфомедійна грамотність сучасного вчителя-філолога в умовах цифрової освіти Переглянути Завантажити
8 11.12 – 14.12 Педагогічний вимір профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру Переглянути Завантажити
9 11.12 – 14.12 Мультимедійний освітній програмний кейс вчителя НУШ Переглянути Завантажити

Авторські та тематичні курси 2024 рік

Фахові курси Авторські та тематичні курси Тематичні курси. Психологія (15 год) Тематичні курси. Інклюзія (15 год)

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 08.01 – 11.01 Педагогічний вимір профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру Переглянути Завантажити
2 08.01 – 11.01 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
3 15.01 – 18.01 Виникнення й еволюція українства з найдавніших часів до сьогодення Переглянути Завантажити
4 15.01 – 18.01 Мовленнєва компетентність педагогічних працівників у контексті НУШ Переглянути Завантажити
5 15.01 – 18.01 Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі Переглянути Завантажити
6 15.01 – 18.01 Організація музично-ігрової діяльності з дітьми в контексті наступності дошкільної та початкової освіти за вимогами НУШ Переглянути Завантажити
7 15.01 – 18.01 Мистецтво роботи з батьками в сучасних освітніх реаліях Переглянути Завантажити
8 22.01 – 25.01 Основи ІКТ в професійній діяльності педагогічних працівників Переглянути Завантажити
9 22.01 – 25.01 Використання інноваційних методів навчання в умовах європейських інтеграційних процесів Переглянути Завантажити
10 22.01 – 25.01 Цікава фізкультура як бренд Нової української школи Переглянути Завантажити
11 22.01 – 25.01 Мультимедійний освітній програмний кейс вчителя НУШ Переглянути Завантажити
12 22.01 – 25.01 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
13 29.01 – 01.02 Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі сучасного закладу освіти Переглянути Завантажити
14 29.01 – 01.02 Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації Переглянути Завантажити
15 29.01 – 01.02 Імідж педагога: від стереотипів до інновацій Переглянути Завантажити
16 29.01 – 01.02 Мовленнєва компетентність педагогічних працівників у контексті НУШ Переглянути Завантажити
17 29.01 – 01.02 Удосконалення мовленнєвої компетентності вчителя в освітньому просторі НУШ Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Наказ Свідоцтва
1 05.02 – 08.02 Профілактика професійного вигорання в умовах освітнього процесу: розвиток стресостійкості, емоційної компетентності Переглянути Завантажити
2 05.02 – 08.02 Розвиток здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури як основа його професійного вдосконалення Переглянути Завантажити
3 05.02 – 08.02 Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу Переглянути Завантажити
4 05.02 – 08.02 Класний керівник в сучасних освітніх реаліях Переглянути Завантажити
5 05.02 – 08.02 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
6 12.02 – 15.02 Впровадження steam-освіти у викладання шкільних дисциплін на засадах екологічної естетики Переглянути Завантажити
7 12.02 – 15.02 Цифрові інструменти сучасного педагога Переглянути Завантажити
8 12.02 – 15.02 Цікава фізкультура як бренд Нової української школи Переглянути Завантажити
9 12.02 – 15.02 Олімпіадні задачі з інформаційних технологій (Word, Excel, PowerPoint, Access) Переглянути Завантажити
10 19.02 – 22.02 Політична та правова культура еліти України-Гетьманщини середини ХVII-ХVIII ст. Переглянути Завантажити
11 19.02 – 22.02 Психолого-педагогічний супровід і підтримка учасників освітнього процесу Переглянути Завантажити
12 19.02 – 22.02 Роль керівника закладу освіти в організації психоемоційної підтримки в кризовий період Переглянути Завантажити
13 19.02 – 22.02 Інновації на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури Переглянути Завантажити
14 19.02 – 22.02 Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі Переглянути Завантажити
15 19.02 – 22.02 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
16 26.02 – 29.02 Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації Переглянути Завантажити
17 26.02 – 29.02 Цікава фізкультура як бренд Нової української школи Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 04.03 – 07.03 Профілактика професійного вигорання в умовах освітнього процесу: розвиток стресостійкості, емоційної компетентності Переглянути Завантажити
2 04.03 – 07.03 Особливості організації освітнього середовища в контексті НУШ Переглянути Завантажити
3 04.03 – 07.03 Еколого-збалансований розвиток Вінницької області в контексті НУШ Переглянути Завантажити
4 04.03 – 07.03 Особливості психолого-педагогічної взаємодії з сучасними підлітками Переглянути Завантажити
5 04.03 – 07.03 Розвиток фахової і здоров’язбережувальної компетентностей вчителя Переглянути Завантажити
6 04.03 – 07.03 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
7 11.03 – 14.03 Сучасна історична й публіцистична література у застосуванні до курсу історії в НУШ Переглянути Завантажити
8 11.03 – 14.03 Розвиток конфліктологічної компетентності: технології посередництва, медіації в освітньому процесі Переглянути Завантажити
9 11.03 – 14.03 Ігрові технології з розвитку навичок критичного і креативного мислення в учасників освітнього процесу Переглянути Завантажити
10 11.03 – 14.03 Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі Переглянути Завантажити
11 11.03 – 14.03 Інновації на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури Переглянути Завантажити
12 11.03 – 14.03 Особливості організації корекційної роботи з розвитку сенсорної сфери дитини з психофізичними порушеннями Переглянути Завантажити
13 18.03 – 21.03 Автономія закладу освіти: виклики та перспективи Переглянути Завантажити
14 18.03 – 21.03 Емоційна підтримка. Стрес та стресостійкість у педагогічній професії Переглянути Завантажити
15 18.03 – 21.03 Цифрові інструменти сучасного педагога Переглянути Завантажити
16 18.03 – 21.03 Комунікативна компетентність сучасного педагога: педагогічна риторика, культура мовлення, красномовство Переглянути Завантажити
17 18.03 – 21.03 Класний керівник у сучасному освітньому процесі: плекаємо стійкість Переглянути Завантажити
18 18.03 – 21.03 Організація ефективного навчання на уроках хімії Нової української школи Переглянути Завантажити
19 18.03 – 21.03 Мультимедійний освітній програмний кейс вчителя НУШ Переглянути Завантажити
20 18.03 – 21.03 Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу Переглянути Завантажити
21 25.03 – 28.03 Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації Переглянути Завантажити
22 25.03 – 28.03 Професійні компетентності вчителів української словесності в підготовці учнів/учениць до НМТ/ЗНО з української мови і літератури Переглянути Завантажити
23 25.03 – 28.03 Імплементація інноваційних методів навчання в освітній процес на уроках іноземних мов Переглянути Завантажити
24 25.03 – 28.03 Аналіз художнього літературного твору в шкільній практиці Переглянути Завантажити
25 25.03 – 28.03 Цікава фізкультура як бренд Нової української школи Переглянути Завантажити
26 25.03 – 28.03 Реалізація ідей НУШ при навчанні біології та хімії у 7 класі базової школи (2024/2025 н.р.) Переглянути Завантажити
27 25.03 – 28.03 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 01.04 – 04.04 Екологічна освіта і виховання в контексті НУШ Переглянути Завантажити
2 01.04 – 04.04 Психолого-педагогічний супровід і підтримка учасників освітнього процесу Переглянути Завантажити
3 01.04 – 04.04 Педагогічна майстерня: сучасний урок технологій Переглянути Завантажити
4 01.04 – 04.04 Особливості організації освітнього середовища в контексті НУШ Переглянути Завантажити
5 01.04 – 04.04 Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі Переглянути Завантажити
6 01.04 – 04.04 Особливості сучасного уроку біології в контексті НУШ: вимоги та принципи організації (2024/2025 н.р.) Переглянути Завантажити
7 08.04 – 11.04 Аспекти усного і писемного ділового мовлення. Корпоративна етика Переглянути Завантажити
8 08.04 – 11.04 Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі Переглянути Завантажити
9 08.04 – 11.04 Інновації на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури Переглянути Завантажити
10 08.04 – 11.04 Імплементація інноваційних методів навчання в освітній процес на уроках іноземних мов Переглянути Завантажити
11 08.04 – 11.04 Мистецтво роботи з батьками в сучасних освітніх реаліях Переглянути Завантажити
12 08.04 – 11.04 Організація ефективного навчання на уроках хімії у Новій українській школі Переглянути Завантажити
13 08.04 – 11.04 Елементи програмування GeoGebra Script для створення динамічних математичних моделей. Мова програмування JavaScript Переглянути Завантажити
14 08.04 – 11.04 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
15 15.04 – 18.04 Комунікативна компетентність сучасного педагога: педагогічна риторика, культура мовлення, красномовство Переглянути Завантажити
16 15.04 – 18.04 Використання інноваційних методів навчання в умовах європейських інтеграційних процесів Переглянути Завантажити
17 15.04 – 18.04 Формування цінностей та компетентностей учнів засобами словесності в контексті Концепції «Нова українська школа» Переглянути Завантажити
18 15.04 – 18.04 Цікава фізкультура як бренд Нової української школи Переглянути Завантажити
19 22.04 – 25.04 Профілактика професійного вигорання в умовах освітнього процесу: розвиток стресостійкості, емоційної компетентності Переглянути Завантажити
20 22.04 – 25.04 Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації Переглянути Завантажити
21 22.04 – 25.04 Професійні компетентності вчителів української словесності в підготовці учнів/учениць до НМТ/ЗНО з української мови і літератури Переглянути Завантажити
22 22.04 – 25.04 Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу Переглянути Завантажити
23 22.04 – 25.04 Класний керівник в сучасних освітніх реаліях Переглянути Завантажити
24 22.04 – 25.04 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
25 29.04 – 02.05 Особливості організації корекційної роботи з розвитку сенсорної сфери дитини з психофізичними порушеннями Переглянути Завантажити
26 29.04 – 02.05 Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі сучасного закладу освіти Переглянути Завантажити
27 29.04 – 02.05 Основи ІКТ в професійній діяльності педагогічних працівників Переглянути Завантажити
28 29.04 – 02.05 Фізична реабілітація та здоров’язбережувальні технології: проблеми, реалії та перспективи Переглянути Завантажити
29 29.04 – 02.05 Організація ефективного навчання у Новій українській школі Переглянути Завантажити
30 29.04 – 02.05 Особливості викладання інтегрованого курсу «Мистецтво» в початкових класах в контексті вимог Концепції Нової української школи Переглянути Завантажити